Рени Измаил Усть-Дунайск Белгород-Днестровский Ильичевск Одесса Южный Николаев Октябрьск Херсон Евпатория Севастополь Ялта Феодосия Керчь Бердянск Мариуполь Скадовск

Члены ассоциации

Корпоративные новости

Партнеры

Содружество

Официальные сайты

Фотоновости

Поздравления

Погода
5°
пасмурно
влажность: 75%
ветер: 3Миз В
Ш 6 • Д 5
9°
Сб
11°
Вс
11°
Пн
8°
Вт
10°
Ср
Weather from OpenWeatherMap
image_pdfimage_print

 

12 жовтня 2017 року відбулося  засідання Ради Асоціації портів України  «Укрпорт».  За підсумками роботи Рада прийняла рішення: просити Президента Асоціації портів України «Укрпорт» Крука Ю.Б.  особисто звернутися до Прем’єр-міністра  України Гройсмана В.Б. з пропозиціями та проханням про підтримку та скорішу реалізацію заходів, які були вироблені членами Ради Асоціації портів «Укрпорт» на даному засіданні. Далі публікуємо повний текст Звернення Президента Асоціації портів України «Укрпорт» Крука Ю.Б.  до Прем’єр-міністра  України Гройсмана В.Б.

Вельмишановний Володимире Борисовичу!

Асоціація портів України — «Укрпорт» висловлює велику подяку особисто Вам, Володимире Борисовичу за підтримку реформ, що проводяться під керівництвом члена Уряду – Міністра інфраструктури України В.В. Омеляна у галузі морського та річкового транспорту України та низки вже прийнятих КМУ рішень, які Вами були підтримані у ході спілкування з представниками Асоціації «Укрпорт» на II-му економічному форумі Української спілки промисловців  та підприємців  у квітні ц.р. у м. Києві. Зокрема, мова іде про рішення щодо портових зборів, зниження нормативу відрахувань дивідендів Державним підприємством «Адміністрація морських портів України» та створення «Державної служби морського та річкового транспорту України».

З розміщеної у ЗМІ інформації відомо, що остаточні документи з цих питань доопрацьовуються та у найближчий термін будуть надані до КМУ для прийняття відповідних постанов.

12 жовтня 2017 року відбулося  засідання Ради Асоціації портів України  «Укрпорт» — самої багаточисленної галузевої громадської організації, кількість фахівців морського та річкового транспорту підприємств – членів якої становить близько 50 тис. робітників.  Одним з важливіших питань порядку денного було питання «Щодо підготовки галузі до перевірки міжнародною морською організацією (ІМО) у II-му кварталі (уточнена дата) 2018 року.

З огляду на те, що дата перевірки була ІМО раніш запланована на I-й квартал 2018 року (тільки в останній час була відтермінована на липень 2018 р.) Асоціація «Укрпорт» на підставі численних звернень фахівців галузі була вимушена винести питання готовності галузі  (читай України) до перевірки ІМО на обговорення найбільш авторитетних, досвідчених та професійних фахівців галузі, що входять до складу Ради «Укрпорту» та запрошених до співпраці  на засідання Ради фахівців – представників Міністерства інфраструктури, ДП «Адміністрація морських портів України», Всеукраїнського об’єднання крюінгових компаній, інших підприємств та організацій галузі — всього 54 учасника Засідання.

В ході обговорення була прийнята до уваги інформація про створення Міністерством інфраструктури робочої групи з підготовки до аудиту ІМО, яка з березня 2017 року провела 20 засідань, залучення до роботи групи фахівців Канадської спеціалізованої фірми, за допомогою яких було виконано великий обсяг роботи щодо необхідності імплементації в Законодавство України більш ніж 800 міжнародних норм в сфері мореплавства, у тому числі внесення змін до 30-ти Законів та підзаконних актів, розробки та впровадження 17-ти процедур Міжнародних конвенцій.

З великою стурбованістю Рада Асоціації «Укрпорт» констатувала наявність реальних ризиків імовірності негативних результатів аудиту ІМО, які можуть призвести до вкрай важливих втрат міжнародного іміджу України як морської Держави, виключення її із «Білого списку» ІМО, що може викликати великі проблеми у працевлаштуванні на міжнародному ринку праці для більш ніж 120 тисяч українських моряків (5-та позиція по кількості у світі).

Причиною тому може бути те, що не зважаючи на великий обсяг роботи, вже проведений з підготовки до перевірки, на теперішній час нажаль не ліквідований головний та важливіший у розумінні ІМО недолік у роботі транспортної та морської галузі України – відсутність єдиного Державного Органу управління – центрального органу виконавчої влади морського та річкового транспорту (Морської адміністрації України).

У акті попередньої перевірки ІМО (грудень 2015 року) прямо вказане на те, що відсутність єдиного Державного Органу управління  спричиняє проблеми з координації у «морських питаннях» між Міністерством інфраструктури, Міністерством закордонних справ, Міністерством охорони здоров’я, Міністерством освіти і науки, риболовним флотом, Міністерством оборони України, іншими структурами.

З цієї ж причини у зв’язку з відсутністю єдиної системи управління різноманітними Державними структурами та підприємствами, які виконують частину функцій Держави прапору та Держави порту в Україні зараз належним чином не діє схема «Хто, Що і Коли робить».

В процесі обговорення на засіданні Ради питання, щодо підготовки до аудиту ІМО фахівцями галузі було зазначено, що окремі керівники галузевих підприємств державної форми власності активно виступають проти включення керованих ними підприємств до сфери управління створюваного Центрального органу виконавчої влади, ратують за те щоб функції цього органу були обмежені виключно функціями з безпеки мореплавства, чим суттєво гальмують реалізацію вкрай важливого для України та її морського та річкового транспорту Урядового рішення.

В результаті Рада «Укрпорту» з урахуванням того, що Кабінетом Міністрів України ще 06.09.2017 р. прийнято рішення про створення Державної служби морського та річкового транспорту України, реалізація якого не потребує додаткових витрат з Державного бюджету, висловила впевненість про необхідність якомога  скорішого початку роботи Морської Адміністрації України, надання цьому центральному органу виконавчої влади функцій управління галузевими підприємствами державної форми власності для вирішення на рівні нормативних та законодавчих актів великої кількості проблемних питань, в тому числі,  у сфері їх господарської діяльності, що на протязі багатьох років  гальмують процеси реформування та розвитку галузі.

Вельмишановний Володимире Борисовичу!

Резюмуючи все вищевикладене за дорученням Ради Асоціації «Укрпорт» звертаюсь до Вас з пропозиціями та проханням про підтримку та скорішої реалізації наступних заходів:

  1. Створити Центральний орган виконавчої влади – Державну службу морського та річкового транспорту України (Морську адміністрацію України) у можливо короткий термін до кінця 2017 року та доручити йому керівництво та організацію подальшої роботи з підготовки до аудиту України Міжнародною морською організацією (ІМО) у липні 2018 року.

Вважати одним з головних завдань цього органу на даному етапі – недопущення в результаті аудиту негативної оцінки ІМО.

Приймаючи до уваги високий рівень професійної кваліфікації фахівців ІМО, їх інформованість про реальний стан системи управління морським та річковим транспортом України , та вже доведену до відома Мінінфраструктури інформацію про проведення наприкінці 2017 року (попередньо у листопаді 2017 р.) ПРЕДАУДИТУ ІМО Асоціація «Укрпорт» вважає недопустимим затягування створення Морської адміністрації України на період після перевірок та мати надію на авансування довіри ІМО у вигляді позитивної оцінки перевірки.

  1. Наділити створюваний Центральний орган виконавчої влади – Державну службу морського та річкового транспорту України (Морську адміністрацію України) у числі функцій з забезпечення виконання зобов’язань України у сфері безпеки мореплавства та міжнародної діяльності також функціями управління підприємствами державної форми власності у галузі морського та річкового транспорту України.

На думку фахівців Асоціації, якщо у ході реформування системи управління галузі будуть змінюватись статус та форма власності тих чи інших підприємств галузі — ці рішення треба бути приймати з урахуванням їх підпорядкованості та доцільності збереження цілісності системи державного управління в реформованому стані.

Зараз же треба цю цілісність на певний час зберегти. Інакше ефекту створення єдиного галузевого штабу реформ та розвитку, а також тих результатів реформ, що очікує галузь, не буде отримано.

Дуже очікуємо на Вашу підтримку нашої позиції у цьому питанні.

З повагою та вдячністю за реальні результати реформування галузі

Президент Асоціації портів України «УКРПОРТ»,

Голова Ради Асоціації «УКРПОРТ», 

Народний депутат України    1994-2014 рр.                                                                        Ю.Б.Крук

 


Дни рождения

АКТУАЛЬНО

Официально

Позиция

Объявления

Календарь

Ноябрь 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Окт    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Архивы

Кто онлайн

21 посетителей онлайн
2 гостей, 19 bots, 0 зарегистрированных