Рени Измаил Усть-Дунайск Белгород-Днестровский Ильичевск Одесса Южный Николаев Октябрьск Херсон Евпатория Севастополь Ялта Феодосия Керчь Бердянск Мариуполь Скадовск

Члены ассоциации

Корпоративные новости

Партнеры

Содружество

Официальные сайты

Фотоновости

Поздравления

Погода
1°
туман
влажность: 100%
ветер: 2m/s ЗСЗ
Ш 1 • Д 1
4°
Пон
3°
Втр
7°
Срд
6°
Чтв
0°
Птн
image_pdfimage_print

З кожним роком зростють обсяги перевезення внутрішніми водними шляхами України. За останні п’ять років вони збільшилися вдвічі – у 2018 році по річці Дніпро транспортували майже десять мільйонів тонн вантажів. З’явилося декілька нових гравців, які придбали річковий флот і змогли, зокрема, наростити перевезення по Дніпру та Південному Бугу зернових вантажів. Бізнес інвестує у створення перевалочних комплексів і шукає майданчики, на яких можна було б побудувати нові склади та елеватори.

 

6 березня у Києві відбудеться «Річковий Форум 2019», де учасники ринку річкових перевезень обговорюватимуть майданчики під будівництво складів, елеваторів, терміналів, проблеми створення флоту та залучення вантажів.

Форум складатиметься з трьох дискусійних панелей. У перерві відбудеться нагородження компаній на чиїх річкових терміналах перевалили найбільшу кількість вантажів, а також, які продемонстрували найкращу динаміку росту.

Організатор форуму – видавництво «Порти України». Захід пройде у хабі mOre (див. відео)

Партнер Форуму — Європейська Бізнес Асоціація та Українська Зернова Асоціація.

Перша дискусійна панельРічкова вантажна база

Учасники панелі поділяться власним досвідом роботи трейдерів і перевізників з дрібними агрокомпаніями в «річкових» районах. Поточна ситуація і перспективи доставки мінеральних добрив. Наскільки можуть вирости перевезення продукції металургів. Потенційна вантажна база для українських річок з Білорусі.

Друга дискусійна панельІнфраструктура

Огляд майданчиків під будівництво нових складів і елеваторів на річках. Які підводні камені існують під час будівництва комплексів (отримання сервітутів тощо). Які вільні причали є на балансі Адміністрації річкових портів, в якому вони стані. Досвід організації перевалки зернових з необлаштованих майданчиків.

Третя дискусійна панельФлот і перевізники

Які компанії працюють на ринку річкових вантажних перевезень і хто планує таку діяльність. Де взяти флот, які існують бюрократичні перепони, що потрібно змінити в законодавстві. Доступ суден під іноземним прапором, що робити зі шлюзами. Чи повернуться каботажні перевезення на річках.

Для того, щоб взяти участь в Форумі (участь платна) – зареєструйтеся за посиланням

Бажаєте стати спонсором, або партенром Форуму – завантажте умови

Учасники панельних дискусій (список оновлюється і доповнюється):

— Барінов Дитро, Державна служба морського та річкового транспорту України

— Басюк Олександр, начальник департаменту реформувания і функціонувания морського та річкового транспорту МІУ

— Бомчак Сергій, голова «Днопоглиблювальний флот АМПУ»

— Горбачьов Микола, президент Української зернової асоціації

— Іващенко Тарас, директор «Одеса Агрохім»

— Копійка Ольга, «Бунге Україна»

— Скічко Юрій, директор «Гермес Трейдинг»

— Скороход Яна, координатор логістичного комітету EBA

— Черепанов Костянтин, замдиректора «Дніпрянського річкового порту»

— Харченко Андрій, заступник директора «Аскет Шиппінг»

— «Укррічфлот», представники узгоджуються, є згода на участь.

— Представники «НІБУЛОН» — узгоджуються.

Додаткова інформація:

073-0089771 Ігор Гошовський

066-7415180 Андрій Муравський

pr@runsite.com.ua

Ми на facebook

 

 

 

https://ports.com.ua/events


Дни рождения

АКТУАЛЬНО

Официально

Позиция

Объявления

Календарь

Февраль 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Янв    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728  

Архивы

Кто онлайн

7 посетителей онлайн
0 гостей, 7 bots, 0 зарегистрированных