Рени Измаил Усть-Дунайск Белгород-Днестровский Ильичевск Одесса Южный Николаев Октябрьск Херсон Евпатория Севастополь Ялта Феодосия Керчь Бердянск Мариуполь Скадовск

Члены ассоциации

Корпоративные новости

Партнеры

Содружество

Официальные сайты

Фотоновости

Поздравления

Погода
14°
туман
влажность: 100%
ветер: 4Миз Ю
Ш 18 • Д 14
17°
Пт
14°
Сб
15°
Вс
15°
Пн
15°
Вт
Weather from OpenWeatherMap
image_pdfimage_print

 

Херсон і Миколаїв – це регіони, які були незаслужено забуті, їхню інфраструктуру потрібно розвивати. В якому напрямку?

Наш «презентаційний тур» Національної транспортної стратегії 2030 виходить на фінішну пряму. Нещодавно ми відвідали два міста – Херсон і Миколаїв. В першу чергу, хочеться поділитися планами з будівництва бетонної дороги 1-ї категорії Одеса – Миколаїв – Херсон. Цей проект є стратегічним і життєво необхідним для України, оскільки ця траса в перспективі з’єднає порти Одеси, Миколаєва та Херсону. Тепер зупинюсь детальніше на транспортних об’єктах двох відвіданих міст.

Херсон. Аеропорти

Хотілося б відзначити, що місцева влада, крім бажання працювати і змінювати разом з нами інфраструктуру на краще, виступила з чудовою ініціативою – закупити обладнання для херсонського аеропорту. Відмінна ідея, я вам скажу!

Ви в курсі, що вони за свої гроші – 100 млн грн – вже відновили злітно-посадкову смугу, зробили капітальну реконструкцію руліжної доріжки, завдяки чому зараз вона знаходиться в ідеальному стані? Так ось, завдяки цьому два роки тому Херсон «полетів». Спочатку почали оперувати Turkish Airlines, зараз літає і МАУ. І це прекрасна можливість жителям Південного регіону долетіти до хабових аеропортів – Борисполя і Стамбула, які в свою чергу відкривають можливість до подальших подорожей по всьому світу.

Херсон. Річки і моря

Місцевий порт вельми унікальний, адже він розташований так, що відкриває доступ і до річки Дніпро, і до Чорного моря. У нас є можливість «підтягти» всю річкову логістику. Я прихильник розвитку внутрішніх водних шляхів (дай Бог, приймуть нарешті закон і ми «запрацюємо» в цьому напрямку), тому вважаю, що саме цей порт дає велику можливість для розвитку судноплавства на Дніпрі. Тому, власне, перевізники і звертають на нього увагу.

Раніше з моєї ініціативи було підписано протокол з заступником міністра транспорту Білорусу щодо днопоглиблення верхньої частини Дніпра. Білоруси взяли на себе зобов’язання виділити 5 млн доларів на ці роботи, і зараз в продовження цієї співпраці голова Херсонської облдержадміністрації Андрій Гордєєв запросив білоруську делегацію для того, щоб поговорити більш конкретно про вантажі та розробити план дій.

Єдине, що мене засмучує – недостатня завантаженість потужностей порту, тому нам потрібно максимально прискорюватися з пілотним проектом концесії і передавати все це в руки приватного оператора, так як дуже шкода дивитися на порожній порт.

Миколаїв. Порти

У Миколаєві ситуація з портами – повна протилежність тій, що ми бачили в Херсоні. Тут усі портові потужності знаходяться в оренді і в спільній діяльності з приватною компанією (як в Одесі, наприклад). Порт виконує функцію лендлорда і збирає орендну плату. І ця схема, повірте мені, куди краще працює в нинішніх умовах! Єдине, що потрібно попрацювати над тим, щоб забрали портові перевантажувальні крани, які були передані за копійки в оренду і зараз зовсім не приносять грошей. А так, моя думка – є над чим працювати, але і є від чого відштовхуватися, база для подальшої роботи хороша. Словом, візит в Миколаївський порт мене порадував.

Миколаїв. Мости

Оскільки 2017 рік був названий «роком мостів», без них і тут не обійшлося. Є один проект, який попередня влада чомусь не змогла втілити в життя (чесно кажучи, сам не розумію причини, адже проект крутий). Йдеться про Миколаївський мiст. Він мегаважливий для транзитного трафіку, адже фури, завантажені зерном, проїжджають через житлові масиви, а це означає не тільки розбиті дороги в місті, а й убита екологія. Місто без цього моста просто задихається! Відповідно, питання вже стоїть про здоров’я людей.

Можливо, ви знаєте, що в Миколаєві вже є один міст, який функціонує, однак він вимагає капітального ремонту, і його потрібно буде закрити на реконструкцію. Якось так. Тому я вважаю, що ми повинні дати JICA (Японська агенція з міжнародної співпраці) місяць-два на прийняття рішення щодо видачі кредиту, і, якщо ж відповіді не буде, то оголошувати конкурс і залучати нового інвестора. Міст Миколаєву потрібен. Це беззаперечний факт!

Миколаїв. Повітряні шляхи

У місцевої влади є план відновлення Миколаївського аеропорту. Особисто я вважаю, що ця ідея дуже добре лягає в загальну систему розвитку регіональних аеропортів. Хоча, маючи в радіусі 200 км хабовий одеський аеропорт, і в 50 км херсонський, це завдання не номер один на сьогодні для Миколаєва. Але, звичайно, чим більше у нас в Україні функціонує аеропортів, тим більше у людей буде можливостей літати.

Підсумовуючи, хочу акцентувати, що Херсон і Миколаїв – це регіони, які були незаслужено забуті, і їх потрібно розвивати, тому що це – логістика півдня нашої країни, стратегічно важливі регіони! Це порти, річкове судноплавство, дороги, які «окільцьовують» Чорне море, тому працювати тут потрібно дуже активно.

 


Дни рождения

АКТУАЛЬНО

Официально

Позиция

Объявления

Календарь

Октябрь 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Сен    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Архивы

Кто онлайн

35 посетителей онлайн
1 гостей, 34 bots, 0 зарегистрированных