

Німецька транспортно-логістична група Hamburger Hafen und Logistik AG (HHLA) у 2022 році, попри несприятливі умови на ринку, збільшила виручку порівняно з попереднім роком на 7,7% — до €1,578 млрд. Про це повідомила прес-служба HHLA.
Показник EBITDA групи зменшився у 2022 році на 2,6% — до €396,3 млн, операційний результат (EBIT) – на 3,4%, до €220,4 млн. Прибуток після сплати податків і міноритарних акцій склав €92,7млн, знизившись порівняно з показником попередній рік на 17,5%.
Завдяки нашій європейській логістичній мережі, яка включає морські порти, внутрішні країни та залізничні мережі, HHLA надійно виконує свої обов’язки щодо забезпечення безпечних постачань у Німеччині та Європі. Нам також вдалося виконати це завдання протягом складного 2022 року, в якому домінували наслідки російської агресії проти України та збої в глобальному ланцюжку постачань. Незважаючи на це, HHLA досягла хороших результатів і довела свою ефективність. Нас знову чекає рік великої невизначеності, але робота в логістиці означає можливість впоратися з нестабільністю. Ми з упевненістю та сміливістю дивимось у наступний рік і продовжуватимемо інвестиції в стійкі та інноваційні логістичні рішення, щоб зміцнити життєздатність HHLA у майбутньому”, — зазначила голова Виконавчого комітету HHLA Ангела Тітцрат.
Портово-логістичний дивізіон збільшив виручку на 7,4% — до €1,542 млрд, контейнерний дивізіон — на 2,6%, до €864,2 млн, інтермодальний сегмент — на 14,6%, до €595,4 млн.
Вища плата за зберігання контейнерів протягом року в результаті збоїв у глобальних ланцюжках поставок, зі збільшенням часу простою контейнерів на терміналах HHLA в Гамбурзі, Таллінні і Трієсті, позитивно вплинула на зростання виручки цього підрозділу і прибутку у звітному фінансовому році. Водночас, нижчі обсяги перевалки, частково через вплив російського вторгнення на пропускну спроможність на терміналі в Одесі, виявилися причиною втрати прибутків.
Контейнерообіг терміналів у складі групи у 2022 році знизився на 7,9% – до 6,39 млн TEU. У тому числі оборот трьох контейнерних терміналів у Гамбурзі за звітний період становив 6 млн TEU, що на 4,1% менше у порівнянні з 2021 роком – це скорочення відбулося насамперед за рахунок зниження обсягів вантажів, що прямують до Азії, а також зменшення обсягів внаслідок антиросійських санкцій.
Контейнерні перевезення залишилися приблизно на рівні 2021 року – 1,6 млн. TEU. Залізничні перевезення зросли на 2,2% у річному обчисленні – до 1,4 млн TEU. Автомобільні перевезення контейнерів скоротилися на 8,7% – до 285 тис. TEU.
У травні 2022 року HHLA організувала перевезення залізничним контейнерним маршрутом Одеса—Трієст.
HHLA — найбільша портова та транспортно-логістична компанія Німеччини. Керує контейнерними терміналами Altenwerder, Burchardkai та Tollerort у порту Гамбург, терміналом ДП «Контейнерний термінал Одеса» та терміналом Transiidikeskuse у порту Таллінн. На три контейнерні термінали в Гамбурзі припадає три чверті сукупного контейнерообігу групи. Інтермодальний бізнес групи представлений компаніями Metrans та Polzug.