Рени Измаил Усть-Дунайск Белгород-Днестровский Ильичевск Одесса Южный Николаев Октябрьск Херсон Евпатория Севастополь Ялта Феодосия Керчь Бердянск Мариуполь Скадовск

Члены ассоциации

Корпоративные новости

Партнеры

Содружество

Официальные сайты

Поздравления

Погода
32°
переменная облачность
влажность: 31%
ветер: 2m/s ВСВ
Ш 32 • Д 32
31°
Пон
30°
Втр
29°
Срд
27°
Чтв
29°
Птн
image_pdfimage_print

В Одеській області розпочнеться ремонт автодороги Монаші—Білгород-Дністровський. Про це повідомив голова Одеської ОВА Максим Марченко.

Спільно з «Укравтодором» прийнято рішення розпочати ремонт автодороги Монаші—Білгород-Дністровський. Це дозволить налагодити трафік великовантажних автомобілів до портів Дунайського судноплавства і частково розвантажить трасу Одеса—Рені”, — сказав Марченко.

Раніше ДП «Білгород-Дністровський морський торгівельний порт» повідомило про початок роботи у форматі транспортно-логістичного центру у сполученні з Ізмаїльським, Ренійським та Усть-Дунайським портами.

Через блокування Росією морських портів «Великої Одеси» і Миколаєва, окупацію Бердянська та штурм Маріуполя Україна може здійснювати морські та річкові перевезення лише через дунайські порти на півдні Одеської області.

 

УДП збільшило перевезення вантажів на 4% у 2021 році

Флот ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (УДП) у 2021 році збільшило перевезення вантажів порівняно з 2020 роком на 3,8% — до 1,37 млн тонн. Про це свідчать дані фінансового плану підприємства на 2022 рік, який оприлюднено на сайті Міністерства інфраструктури.

У тому числі, перевезення річковим флотом УДП минулого року зменшилися на 0,9% — до 1,08 млн тонн. У 2022 році планується збільшити перевезення річковим балансовим флотом на 25,5% — до 1,18 млн тонн.

Підприємство зазначає, що у 2021 році відбулися суттєві зміни на фрахтовому ринку придунайських країн і зараз відбувається трансформація традиційної вантажної бази пароплавства, яка була загалом стабільною впродовж попередніх років.

За підсумками 2022 року УДП планує отримати 23,7 млн грн чистого прибутку. В тому числі, доходи складатимуть 941,9 млн грн, витрати — 918 млн грн.

Плановий чистий дохід на 25,5% перевищує чистий плановий дохід 2021 року — 856 млн грн проти 634 млн грн.

Також підприємство збільшило на 39,3% планові витрати на ремонт та запчастини для флоту — до 117,9 млн грн, що зумовлено хронічним невиконанням планів попередніх років.

ПрАТ «УДП» здійснює річкові вантажоперевезення по Дунаю та морські вантажоперевезення. До складу вантажного річкового флоту входять 75 самохідних та 245 несамохідних суден. Морський вантажний флот представлений сімома суднами дедвейтом 3,3-4 тис. тонн (шість суховантажів типу «Ізмаїл» та один танкер «Десна»). Основу вантажів складає металургійна сировина, що постачається до придунайських країн. Річковий пасажирський флот компанії представлений теплоходами «Молдавія», «Україна», «Дніпро» та «Волга».

Флот УДП у 2020 році скоротив перевезення вантажів порівняно з 2019 роком на 16,8% — до 1,32 млн тонн. У тому числі перевезення річковим флотом УДП скоротилися на 16% — до 1,09 млн. тонн, морським — на 19,8%, до 230 тис. тонн.

Морська деблокада України буде ефективніша за нові спецфонди для продовольчої безпеки — Качка

Зняття морської блокади України буде більш ефективнішим заходом для забезпечення продовольчої безпеки світу, аніж створення нових спецфондів ООН. Таку думку висловив заступник міністра економіки — торговий представник України Тарас Качка.

Знищення «Москви» — кращий внесок у подолання голоду у світі, ніж будь-які програми ООН”, — написав Качка у Facebook.

Генсек ООН Антоніу Гутерріш напередодні висловив припущення, що п’ята частина людства страждатиме від злиднів, нужденності та голоду в масштабах, небачених десятиліттями, через війну в Україні.

Я згоден щодо 1/5, але треба казати простіше — голод шириться через блокування наших портів і торгівлі в Чорному морі військовими кораблями РФ. Кукурудза, пшениця, олія в нас є. Вивезти не дають російські кораблі, які розстрілюють торговельні судна”, — прокоментував Качка.

Якби не військова агресія Росії, ціни на продовольство у світі були б високими, але не захмарними, пояснив торгпред.

Якби не Росія, то Африка та Близький Схід не думали б, де наскрести грошей, щоб купити на останнє пшеницю. Росія обманює багатьох, коли каже, що сама задовольнить попит на зернові”, — зазначив Качка.

По-перше, не задовольнить, бо, крім пшениці, є ще не менш важлива кукурудза та рослинна олія, зазначає торгпред. А по-друге, РФ спекулює на цінах, наголосив він.

Тому, продовжив Качка, план «А» щодо подолання голоду — це відсіч агресії на морі та на суші, щоб українські зернові та олійні у повному обсязі потрапили на ринок. План «Б» — максимальна логістика через західний кордон.

План «В» — створити фонд/програму/організацію, в якій міжнародні чиновники будуть купувати на гроші багатих і роздавати бідним — не план. Так, Україна бере активну участь у WFP, але масштаб нинішньої проблеми під силу лише ринку. Лише нормальна мирна торгівля може врятувати світ від нинішньої продовольчої кризи, про що йдеться у документах Міжнародної зернової ради й Міжнародної морської організації. Ці організації розуміють: збалансована торгівля та вільне мореплавство — це першооснова. Все інше — допоміжне”, — підсумував заступник міністра економіки.

Розв’язана Росією війна справляє негативний вплив на ситуацію на глобальному ринку продовольства, адже значно скорочує експорт зернових культур з України. Наразі в портах України лишаються заблокованими десятки комерційних суден із уже відвантаженим зерном, яким загарбники не дозволяють вийти в море.

Водночас, за прогнозами Мінагроппроду, Україна зможе цього року залишитись у десятці найбільших експортерів продовольства за умови розблокування морських портів.

Наприкінці березня Європейська рада ухвалила рішення, яким доручила Європейській комісії підтримувати продовольчу безпеку та сільське господарство України.

Польща працює над створенням на кордоні з Україною «сухого порту» з метою збільшення пропускної можливості для експорту української аграрної продукції.

Загроза світовим постачанням пшениці від російського вторгнення в Україну посилюється через вичерпання запасів у головних країнах-експортерах, таких як США та Євросоюз, що підриває їхню ефективність як «подушки» під час кризи.

 


Дни рождения

АКТУАЛЬНО

Официально

Позиция

Объявления

Календарь

Август 2022
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Июл    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Архивы

Кто онлайн

13 посетителей онлайн
1 гостей, 12 bots, 0 зарегистрированных