Рени Измаил Усть-Дунайск Белгород-Днестровский Ильичевск Одесса Южный Николаев Октябрьск Херсон Евпатория Севастополь Ялта Феодосия Керчь Бердянск Мариуполь Скадовск

Члены ассоциации

Корпоративные новости

Партнеры

Содружество

Официальные сайты

Поздравления

Погода
29°
облачно с прояснениями
влажность: 42%
ветер: 3m/s В
Ш 29 • Д 29
29°
Срд
25°
Чтв
29°
Птн
28°
Сбб
26°
Вск
image_pdfimage_print

Вичерпання вільних потужностей для приймання зрідженого природного газу (ЗПГ) в Європі призводить до збільшення часу очікування розвантаження танкерів із ЗПГ, скорочення суднових потужностей у всьому світі, що стає новим чинником зростання ціни на пальне. Про це свідчать дані аналітичної компанії Rystad Energy, передає «Інтерфакс-Україна».

Експерти констатують брак вільних місць для розвантаження танкерів і місць для стоянки на терміналах у Північно-Західній Європі, включно з Великою Британією, при тому, що газопроводи з країн-імпортерів ЗПГ до сусідніх держав уже працюють на повну потужність.

Зростає час очікування танкерів на розвантаження, фактично багато суден у відкритому морі перетворилися на плавучі сховища, зазначає Rystad. Це зменшило кількість доступних на ринку суден і призвело до зростання чартерних ставок в Атлантиці.

З огляду на те, що більшість суден на спотовому ринку курсують через Атлантику в Європу, постраждала пропозиція суден у Тихому океані, що також призвело до збільшення фрахтових ставок і в АТР.

За даними Gas Infrastructure Europe, за сім днів 16-22 травня приймання ЗПГ-терміналів Європи скоротилося на 4% проти показника за перші сім днів травня. Водночас запаси у терміналах зросли на 9%. Середній рівень використання пропускної спроможності терміналів залишається меншим за 65%.

Судновласників зобов’язали повідомляти про заходи до російських портів

18 травня 2022 року Міжнародна група, яка об’єднує 13 провідних P&I клубів світу (IG P&I Club) видала Циркуляр, який роз’яснює порядок виконання вимог Генеральної торгової ліцензії Міністерства зовнішньої торгівлі Великобританії від 8 квітня 2022 року щодо антиросійських санкцій (General Trade Licence). Ліцензія встановлює перелік виключень та конкретизує правила застосування санкцій, запроваджених проти Росії, починаючи з 2019 року.

Чи можна страхувати флот, який заходить до російських портів?

Одним із ключових питань, яке цікавило більшість британських страховиків, було питання щодо законності надання страхового покриття англійськими страховиками або перестраховиками морським суднам, які заходять до російських портів або територіальних вод росії. Згідно з вимогами Генеральної ліцензії від 8 квітня 2022 року (ухвалена на заміну Генеральної ліцензії від 17 березня 2022 року), надання страхового покриття англійськими страховиками, перестраховиками, їхніми дочірніми та керуючими компаніями російським суднам та іноземним суднам, які заходять до територіальних вод росії можливо за умови повідомлення Міністерства зовнішньої торгівлі Великобританії та суворого дотримання вже запроваджених антиросійських санкцій. Фактично британський торговий регулятор зобов’язав страхові клуби збирати та зберігати наступні відомості:

(а) опис транзакції (угоди);

(б) опис будь-яких товарів, технологій, послуг або коштів, які стосуються транзакції;

(в) дата транзакції або часовий проміжок, коли транзакція мала місце;

(г) кількість товарів або сума коштів, які стосуються транзакції;

(д) найменування та адреса Страховика;

(е) ім’я та адреса одержувача товарів, які стосуються транзакції та одержувача технології, послуг або коштів;

(ж) ім’я та адреса кінцевого отримувача товарів, технологій, послуг або коштів (у тій мірі, в якій ця інформація відома Страховику);

(з) ім’я та адреса постачальника товарів, якщо він відрізняється від Страховика.

Вищезгадана інформація повинна зберігатися Клубом протягом року, в якому мала місце транзакція, а також протягом чотирьох наступних років.

Згідно із циркуляром, починаючи з 17 березня 2022 року члени Клубів (судновласники), судна яких заходили до російських портів або територіальні води Росії, повинні повідомляти Клуб про кожен такий випадок, надаючи детальну інформацію з урахуванням вищезгаданих вимог Генеральної ліцензії. Ця вимога поширюється на усі судна, які застраховані в Клубі (включаючи судна під російським прапором та судна, що належать російським судновласникам), та не обмежується лише судновласниками із Сполученого Королівства або судна під британським прапором.

Контроль виконання антиросійських санкцій буде посилено

Циркуляр роз’яснює Клубам, що судновласники зобов’язані надавати цю інформацію за спеціальною проформою протягом одного місяця з дня відвідання російського порту або територіальних вод росії. До повідомлення необхідно додавати коносаменти, оформлені на відповідні рейси. Невиконання цієї вимоги може призвести до достроково припинення страхового покриття та/або стати підставою для відмови у виплаті страхового відшкодування.

IG P&I Club підкреслює, що торгівля з росією сьогодні піддана серйозним обмеженням, у зв’язку з чим, страхове покриття дійсне лише за умов дотримання антиросійських санкцій. Судновласникам рекомендовано проводити ретельну перевірку усіх учасників торговельної операції та залучених у неї товарів (послуг) перед тим, як розпочинати рейс, який передбачає захід до російських портів або територіальних вод. Нагадаємо, що раніше усі російські територіальні води були визнані потенційно небезпечними для судноплавства та потрапили до Joint War Risk Listed Areas.

Циркуляр IG P&I Club уже направлений усім 13 членам Групи: American P&I; Britannia P&I, Gard P&I; Japan P&I; London P&I; NORTH P&I; Shipowners P&I; SKULD P&I; The Standard P&I; Steamship P&I; The Swedish Club; UK P&I; West P&I Club, які сумарно забезпечують страхування приблизно 90% світового океанського тоннажу.

https://ports.ua/sudnovlasnikiv-zobovyazali-povidomlyati-pro-zahodi-d

 

 

 


Дни рождения

АКТУАЛЬНО

Официально

Позиция

Объявления

Календарь

Август 2022
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Июл    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Архивы

Кто онлайн

16 посетителей онлайн
3 гостей, 13 bots, 0 зарегистрированных