

У напрямку Ізмаїльського морського порту вишикувалася черга із вагонів з зерновими вантажами терміном на 17 діб, й ситуація погіршується тим, що останнім часом в цьому ж напрямку активно слідують рудні вантажі. Про це ішлося в ході наради представників «Укрзалізниці» з учасниками ринку зернових перевезень у четвер, 16 березня, інформує Rail.insider.
За даними заступника директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерія Ткачова, наразі в порт Ізмаїл слідують 1690 вагонів з зерном при середньодобовому вивантаженні менше 100 вагонів.
«Найскладніша ситуація серед портів по Ізмаїлу, де є накопичення на 17 діб. Але там проблема у нас хронічна через те, що в акваторії цього порту працює приблизно 30 операторів, які узгоджують на себе плани, але потім, на жаль їх не виконують і не вивантажують», — повідомив Ткачов.
Він закликав Одеську залізницю привести у відповідність «переробні спроможності терміналів з їхньою фактичною роботою».
В свою чергу керівник дирекції по роботі з припортовими станціями Одеської залізниці ДН-5 Володимир Котєлін відмітив, що конвенція, котра нещодавно була введена на перевезення зернових, не спрацювала через те, що «проводилося навантаження зернових вантажів в бік Ізмаїлу». Він попросив зерновиків «регулювати на себе відвантаження».
Попри те, що обмеження на доправлення зернових до Ізмаїлу мали скасувати 17 березня, наразі УЗ вже оголосила нову конвенцію, яка діятиме після цієї дати. Вона стосується усіх вантажоодержувачів, окрім компанії «Нібулон».
Котєлін також зазначив, що аналогічну конвенцію Одеська залізниця наразі запросила для рудних вантажів, через високу їхню кількість та мале вивантаження у порту Ізмаїл.