Рені Ізмаіл Усть-Дунайск Білгород-Дністровский Іллічівськ Одесса Южний Миколаїв Октябрьск Херсон Євпатория Севастополь Ялта Феодосія Керчь Бердянськ Маріуполь Скадовськ

ЧЛЕНИ АСОЦЇАЦЇЇ

КОРПОРАТИВНІ НОВИНИ

ПАРТНЕРИ

СПІВДРУЖНІСТЬ

ОФІЦІЙНІ САЙТИ

ВІТАННЯ

image_pdfimage_print

За три місяці реалізації Ініціативи про безпечне транспортування зерна та продуктів харчування морські порти Одеса, Чорноморськ та «Південний» відправили 422 судна, які експортували 10 млн тонн агропродукції до країн Азії, Африки та Європи. Про це повідомила прес-служба Міністерства інфраструктури.

Цей обсяг міг би бути на 30-40% більше, якби Росія не блокувала проведення інспекцій в Босфорі”, — наголосили в МІУ.

У вівторок, 1 листопада, порти Чорноморськ та «Південний» відправили три судна з 85 тис. тонн агропродукції для країн Африки та Європи. Серед них — балкери Bomustafa O (прапор — Панама) з 22,8 тис. тонн пшениці для Лівії та Nimet Torlak (прапор — Ліберія) з 12,6 тис. тонн шроту для Марокко.

Своєю чергою українські порти прийняли два танкери під завантаження олією для Йорданії та Румунії.

В МІУ поінформували також, що завдяки тому, що ООН та Туреччина збільшили кількість інспекційних груп до 10, Спільний координаційний центр (СКЦ) 31 жовтня перевірив 46 суден з 1,7 млн тонн української агропродукції, які вже вирушили до портів призначення. Черга із суден в Босфорі, які очікують на інспекцію, скоротилася до 147 суден як на вихід, так і на вхід.

Напередодні ООН та Туреччина наголосили на необхідності продовження «Зернової ініціативи» та погодили рух суден гуманітарним коридором. У той же час тривають перемовини ООН та Туреччини з делегацією Росії, де сторони продовжують шукати рішення для повноцінної реалізації ініціативи. Україна зі свого боку продовжує виконувати свої зобов’язання та залишається гарантом продовольчої безпеки для всього цивілізованого світу.

У суботу, 29 жовтня, Росія поінформувала Спільний координаційний центр у Стамбулі про односторонній вихід із Чорноморської зернової ініціативи, аргументувавши цей крок атакою дронів на Севастопольську бухту, під час якої були пошкоджені кораблі чорноморського флоту РФ. Міноборони Росії стверджувало, що один з безпілотників, який уразив російські кораблі, міг бути запущений «з борту одного з цивільних суден, зафрахтованих Києвом або його західними господарями для вивезення сільськогосподарської продукції з морських портів України».

31 жовтня рух зерновим коридором у Чорному морі відновився без участі Росії.

На початку жовтня Росія надіслала генеральному секретарю ООН Антоніу Гутеррешу перелік вимог і заявила, що може вийти з угоди про зерновий коридор, якщо вони не будуть виконані. Міністр закордонних справ України Дмитро Кулеба назвав це «голодними іграми».

Наприкінці липня представники України, Туреччини та ООН підписали у Стамбулі Ініціативу щодо безпечного транспортування зерна та продуктів харчування з українських портів, яка покликана частково розблокувати українські морські порти Одеса, Чорноморськ і «Південний» для експорту зерна та добрив. Аналогічну угоду ООН та Туреччина підписали з Росією. Угоди діятимуть протягом трьох місяців із можливістю продовження.

Перше завантажене судно в рамках Ініціативи вийшло з Одеського порту 1 серпня. Перше судно під завантаження зайшло до порту Чорноморськ 7 серпня і залишило порт 13 серпня.

 


ДНІ НАРОДЖЕННЯ

АКТУАЛЬНО

Офiцiйно

ПОЗИЦІЯ

ОГОЛОШЕННЯ

КАЛЕНДАР

Січень 2023
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Гру    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Архіви

Who's Online

32 visitors online now
2 guests, 30 bots, 0 members