

Показник надійності розкладу глобальних контейнерних перевезень збільшився у березні 2023 року на 2,4 процентного пункту порівняно з показником лютого — до 62,6%.
Як свідчать дані Sea-Intelligence Consulting, це найвищий показник із серпня 2020 року.
Порівняно з березнем минулого року індекс відповідності розкладу ліній підвищився на 26,8 процентного пункту.
Середній час запізнення суден у березні зменшився на 0,26 доби – до 5,03 доби. У порівнянні з показником березня минулого року запізнення зменшилися в середньому на 2,41 доби.
З 14 найбільших перевізників найвищий індекс надійності сервісу у березні 2023 року був у Maersk та MSC — 68,6% та 67,7% відповідно. Слідом за ними йдуть Hamburg Süd та PIL, у яких індекс дотримання розкладу склав 66,5%.
Ще у чотирьох ліній індекс відповідності розкладу перевищив 60%.
У решти шести перевізників показник відповідності розкладу становив 50-60%, до їх числа увійшов Yang Ming, який продемонстрував найнижчий показник березня — 53,4%.
Загалом 13 із 14 найбільших ліній порівняно з попереднім місяцем зафіксували зростання показника відповідності розкладу. HMM був єдиною лінією, у якої індекс відповідності розкладу знизився – на 0,1 процентного пункту.
Порівняно з показником березня минулого року, всі без винятку лінії показали двозначне підвищення індексу відповідності розкладу, при цьому у Wan Hai відзначається поліпшення на 39,5 процентного пункту.
У 2022 році середній показник надійності розкладу глобальних контейнерних перевезень піднявся до найкращого з початку коронавірусних обмежень рівня — 42,3%, до кінця року відповідність розкладу зросла до 56,5%.