Рени Измаил Усть-Дунайск Белгород-Днестровский Ильичевск Одесса Южный Николаев Октябрьск Херсон Евпатория Севастополь Ялта Феодосия Керчь Бердянск Мариуполь Скадовск

Члены ассоциации

Корпоративные новости

Партнеры

Содружество

Официальные сайты

Погода
26°
небольшой дождь
влажность: 56%
ветер: 3m/s ЮВ
Ш 26 • Д 26
28°
Птн
27°
Сбб
26°
Вск
26°
Пон
26°
Втр
image_pdfimage_print

Федеральний уряд Німеччини планує запустити логістичну програму, щоб допомогти Україні продовжувати вирощувати зерно та доставляти його світу, незважаючи на війну. Про це пише німецьке видання Handelsblatt.

Федеральний уряд планує «зерновий міст»”, — інформує видання з посиланням на джерела в уряді.

Вивезення цьогорічного сільськогосподарського врожаю з України планується за допомогою залізничного транспорту — дочірнього підприємства Deutsche Bahn AG з вантажних перевезень, DB Cargo. Один поїзд зможе перевозити до 52 контейнерів. Таким чином хоча би частково можна буде компенсувати неможливість застосування морського транспорту.

DB Cargo володіє розгалуженою мережею поїздів, яка також з’єднує важливі порти, наприклад, на Адріатичному або на узбережжі Північного моря. Там зерно можна було б перевантажувати та транспортувати на суднах в регіони, які його найбільше потребують. Перш за все, у такі країни, як Ефіопія, Ліван чи Індонезія, які залежать від зерна з України.

З іншого боку, також важливо привозити в Україну сільськогосподарську техніку, починаючи від запчастин до нових тракторів, зернозбиральних комбайнів та іншої техніки. Виробники сільськогосподарської техніки, як-от Claas, намагаються постачати цю техніку, але також страждають від вузьких місць доставки.

Як представник залізничного транспорту, я налаштований на те, щоб 20 млн тонн зерна могли бути відвантажені, аби запобігти глобальній продовольчій катастрофі, голоду”, — сказав парламентський державний секретар у міністерстві транспорту ФРН Міхаель Теурер.

Він підтвердив, що ведуться переговори з українською залізницею та іншими європейськими залізницями, такими як залізниці в Польщі, Чехії, Словаччині та Румунії.

У рамках федерального уряду вже відбувається координація для забезпечення фінансування.

Видання зауважує, що залізничний транспорт значно дорожчий за морський, який Україна зазвичай використовує для експорту зерна. Утім, наразі Україна не може використовувати для експорту свої порти.

Раніше президент Латвії Егілс Левітс заявив, що його країна може допомогти Україні з експортом зернових через латвійські порти. Окрім того, до Литви планують відправити тестовий потяг з українською агропродукцією.

Також Україна та Польща домовилися створити спільне логістичне підприємство, покликане кардинально збільшити обсяг залізничних перевезень українського експорту до ЄС та на світові ринки через Європу.

Після початку масштабного російського вторгнення морські порти України були закриті через мінну небезпеку, а також через загрозу піратства з боку кораблів ЧФ РФ.

ООН попередила, що закриття українських портів у Чорному морі може спровокувати глобальну продовольчу катастрофу, яка призведе до голоду, масової міграції та політичної нестабільності у світі.

 


Дни рождения

АКТУАЛЬНО

Официально

Позиция

Объявления

Календарь

Август 2022
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Июл    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Архивы

Кто онлайн

18 посетителей онлайн
2 гостей, 16 bots, 0 зарегистрированных