Рені Ізмаіл Усть-Дунайск Білгород-Дністровский Іллічівськ Одесса Южний Миколаїв Октябрьск Херсон Євпатория Севастополь Ялта Феодосія Керчь Бердянськ Маріуполь Скадовськ

ЧЛЕНИ АСОЦЇАЦЇЇ

КОРПОРАТИВНІ НОВИНИ

ПАРТНЕРИ

СПІВДРУЖНІСТЬ

ОФІЦІЙНІ САЙТИ

Погода
11°
рвані хмари
humidity: 69%
wind: 5m/s SW
H 11 • L 11
12°
Sat
10°
Sun
13°
Mon
13°
Tue
14°
Wed
image_pdfimage_print

До Конгресу США внесено законопроект «Про безпеку та інспекцію портових кранів», який забороняє використання портових кранів китайського виробництва і вимагає перевірки на національну безпеку всіх кранів, що діють на даний момент. Про це пише The Maritime Executive.

Документ пройшов слухання у Підкомітеті внутрішньої безпеки з транспорту та морської безпеки Палати представників, у яких брали участь представники Берегової охорони США, Агентства кібербезпеки та захисту інфраструктури (CISA) та Управління транспортної безпеки.

Згідно із законопроектом, усі американські порти, в яких працюють крани, щодо яких є підозри, що вони становлять загрозу національній безпеці, мають вивести їх з експлуатації. Такі зміни до законодавства пропонувалося внести ще минулого року після того, як у ЗМІ з’явилася інформація про те, що крани іноземного виробництва можуть використовуватися для стеження за операціями у портах. Тоді Американська асоціація портової влади сильно заперечувала подібні припущення.

Я кілька років говорю про те, що в наших портах працюють крани в основному китайського виробництва. Мене особливо непокоїть використання китайських технологій та обладнання, а також надмірна залежність портової галузі від китайських кранів”, — сказав голова комітету Карлос Гіменес.

За даними Maritime Executive, 70-80% кранів, що працюють у портах по всьому світу, з високою вантажопідйомністю побудовані китайською компанією ZPMC.

Як зазначив один із авторів законопроекту Джон Гараменді, щоб забезпечити безпеку стратегічно важливої портової інфраструктури, необхідно виробляти портові крани в США.

Американська асоціація портової влади неодноразово наголошувала, що незважаючи на «сенсанційні заяви», немає жодних доказів того, що крани використовувалися для заподіяння збитків та стеження за операціями в портах. В Асоціації наголосили, що все програмне забезпечення проходить ретельну перевірку на безпеку. Крім того, велика частина програмного забезпечення розробляється в Японії та Швеції. В Асоціації також вказали, що крани не відстежують походження, пункт призначення або номенклатуру вантажу”, — пише видання.

У тексті законопроекту «Про безпеку та інспекцію портових кранів» від 2023 року йдеться про будь-які крани, що виготовлені «закордонним противником» та підключені до кіберсистеми порту в США. Якщо закон ухвалять, всі крани перевірятимуть на наявність потенційних загроз національній безпеці. Крім того, портам заборонять експлуатувати крани іноземного виробництва, також їм доведеться протягом п’яти років відмовитися від іноземного програмного забезпечення.

Законопроектом передбачено, що протягом півроку після прийняття закону має бути проведена перевірка всіх працюючих портових кранів іноземного виробництва, що діє, та їх сертифікація на предмет відсутності загрози для безпеки.

 


ДНІ НАРОДЖЕННЯ

АКТУАЛЬНО

Офiцiйно

ПОЗИЦІЯ

ОГОЛОШЕННЯ

КАЛЕНДАР

Березень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Лют    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Архіви

Who's Online

101 visitors online now
6 guests, 95 bots, 0 members