Рени Измаил Усть-Дунайск Белгород-Днестровский Ильичевск Одесса Южный Николаев Октябрьск Херсон Евпатория Севастополь Ялта Феодосия Керчь Бердянск Мариуполь Скадовск

Члены ассоциации

Корпоративные новости

Партнеры

Содружество

Официальные сайты

Поздравления

Погода
15°
пасмурно
влажность: 63%
ветер: 2m/s ЮЮЗ
Ш 15 • Д 15
15°
Втр
14°
Срд
18°
Чтв
18°
Птн
17°
Сбб
image_pdfimage_print

ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» веде перемовини з представниками бізнесу Німеччини та Австрії щодо перспектив передачі у фрахт пасажирських суден пароплавства. Про це повідомив в.о. генерального директора УДП Дмитро Москаленко.

Красені пасажирські теплоходи УДП завжди були гордістю нашого пароплавства. Побудовані у 70-ті роки минулого сторіччя на австрійській судноверфі у Корнойбурзі, на той час це були комфортні та сучасні судна. Але минуло 50 років. Змінилися стандарти та вимоги. Світ змінився. На жаль, зараз використання теплоходів «Молдавія» та «Україна» для пароплавства є дотаційним напрямом діяльності”, — написав Москаленко у Facebook.

Керівник УДП називає декілька такого становища. Це і падіння туристичного ринку річкових перевезень внаслідок епідемії Covid-19, і морально-технічне старіння суден, і неефективна, непрозора модель управління.

Нещодавно керівники пасажирської служби УДП провели перемовини з представниками бізнесу Німеччини та Австрії щодо перспектив фрахтування наших пасажирських суден. Відбулись зустрічі у Міністерстві транспорту і будівництва Словаччини з приводу можливих програм співпраці та партнерства.

Тож, тепер чекаємо від керівництва пасажирського напрямку конкретних пропозицій. Неодмінна умова — флот має генерувати прибуток. Є різні бізнес-моделі, потрібно проаналізувати всі можливі варіанти. Обрати найкращий. Вирішимо долю «Молдавiї» і «Украïни» — прийде черга більш старих теплоходів «Волга» та «Днiпро»”, — зазначив Москаленко.

Він наголосив, що пасажирський флот повинен знову навчитися заробляти — таке завдання поставлено менеджерам УДП.

ПрАТ «УДП» здійснює річкові вантажоперевезення по Дунаю та морські вантажоперевезення. До складу вантажного річкового флоту входять 75 самохідних та 245 несамохідних суден. Морський вантажний флот представлений сімома суднами дедвейтом 3,3-4 тис. тонн (шість суховантажів типу «Ізмаїл» та один танкер «Десна»). Основу вантажів складає металургійна сировина, що постачається до придунайських країн. Річковий пасажирський флот компанії представлений теплоходами «Молдавія», «Україна», «Дніпро» та «Волга».

Флот УДП у 2021 році збільшив перевезення вантажів порівняно з 2020 роком на 3,8% — до 1,37 млн тонн. У тому числі, перевезення річковим флотом УДП минулого року зменшилися на 0,9% — до 1,08 млн тонн.

 


Дни рождения

АКТУАЛЬНО

Официально

Позиция

Объявления

Календарь

Октябрь 2022
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Сен    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Архивы

Кто онлайн

16 посетителей онлайн
1 гостей, 15 bots, 0 зарегистрированных