УДП розробить новий корпоративний стиль
ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (УДП) розпочало розробку нового сучасного корпоративного стилю компанії. Про це повідомив Генеральний директор УДП Дмитро Москаленко.
Нам важливо не просто відродити, а створити якісно новий бренд УДП. Авторитетний та впізнаваний, як в Україні, так і країнах ЄС. Бренд, якому довіряють важливі контракти та великі інвестиції. Ми розпочали з того, що провели українізацію флоту, запустивши процес зміни назв. Другий етап — створення сучасного корпоративного стилю компанії”, — написав Москаленко у Facebook.
Він нагадав, що інші державні підприємства — «Укрзалізниця», «Укрпошта» тощо — уже мають новий корпоративний стиль, «адже добре розуміють, що для успішного розвитку важливо змінити не лише продукти та якість послуг, але й візуальне сприйняття компанії».
УДП як ніколи швидко розвивається і рухається вперед. У нас постійно багато новин. Про нашу компанію знає вся країна. Дуже тішить і те, що змінюється ставлення до УДП на міжнародному рівні. Не секрет, що раніше нас звикли вважати хронічним боржником, що не виконує зобов’язань. Підприємством, де процвітають корупційні схеми, а керівники б’ються лише за свій інтерес. Але тепер в нас бачать рівноцінних партнерів, адже ми будуємо ефективну, прозору, успішну компанію”, — наголосив керівник УДП.
ПрАТ «УДП» здійснює річкові вантажоперевезення по Дунаю. Компанія експлуатує понад 20 самохідних суден вантажного річкового флоту та приблизно 200 несамохідних суден, що дозволяє оперувати приблизно 20 баржевими караванами. Основу вантажів у 2022 році складають зернові та металургійна сировина. Крім того, компанія почала розвивати напрям контейнерних перевезень і запустила регулярні контейнерні каравани.
Компанія у 2022 році збільшила перевезення вантажів порівняно з 2021 роком. Зокрема, у січні-жовтні річковим флотом перевезено майже 1,5 млн тонн вантажів.
Флот УДП у 2021 році збільшив перевезення вантажів порівняно з 2020 роком на 3,8% — до 1,37 млн тонн.