Рени Измаил Усть-Дунайск Белгород-Днестровский Ильичевск Одесса Южный Николаев Октябрьск Херсон Евпатория Севастополь Ялта Феодосия Керчь Бердянск Мариуполь Скадовск

Члены ассоциации

Корпоративные новости

Партнеры

Содружество

Официальные сайты

Погода
24°
ясно
влажность: 60%
ветер: 5m/s С
Ш 24 • Д 24
28°
Сбб
26°
Вск
27°
Пон
26°
Втр
27°
Срд
image_pdfimage_print

Україні за допомогою західних партнерів вдалося суттєво наростити імпорт пального з країн Європейського Союзу, унаслідок в травні країна отримає 350 тис. тонн палива за абсолютно новими логістичними маршрутами. Про це повідомила прес-служба Міністерства економіки.

В міністерстві повідомили, що у березні-квітні було вжито заходів, які дали змогу збільшити добовий обсяг ввезення палива з ЄС з 4 тис. тонн до 12 тис. тонн за добу. Зокрема, скасовано дозволи на в’їзд автоцистерн для доставки палива до України, забезпечено можливість приймати паливо в портах Дунаю, внесено зміни до механізму цінового регулювання вартості пального, забезпечено позачергове оформлення палива на кордонах з боку митниці та прикордонної служби.

Завдяки цьому залізницею почали завозити в Україну в 5 разів більше пального. У березні завезли 35 тис. тонн, у травні очікуємо на 180 тис. тонн. Автомобільне завезення зросло в 15 разів — з 5 тис. тонн до 85 тис. тонн. Річковий транспорт наразі перевозить у 5 разів більше пального порівняно з березнем — з 4 тис. тонн до 22 тис. тонн”, — заявила перший віце-прем’єр — міністр економіки Юлія Свириденко.

Також, згідно з повідомленням, було досягнуто домовленості про початок реверсу пального трубним транспортом з Угорщини: Україна отримала підтвердження на імпорт 35 тис. тонн за місяць із потенційним збільшенням до 50 тис. тонн.

Крім того, на митниці запустили окрему «зелену смугу» для бензовозів із Польщі. Це дасть змогу потенційно збільшити перепуск зі 110 до 200 одиниць за добу.

Сьогодні весь обсяг імпорту можна направити на внутрішнє споживання. Нарощування запасів потребує більше часу. Щоб зникли черги і дефіцит, запасів пального на АЗС потрібно мінімум на 15 днів”, — зазначають в Мінекономіки.

Серед завдань на найближчий час міністерство називає отримання згоди країн ЄС на гарантоване прийняття їх портами танкерів з пальним для українського ринку, вилучення російського і білоруського палива, завезеного до вторгнення Росії і тепер заарештованого, завантаження дизелем трубопроводу з Угорщини і здійснення системних закупівель національним оператором НАК «Нафтогаз України».

За уточненим прогнозом у травні очікується споживання на українському ринку 300 тис. тонн дизеля і 120 тис. тонн бензину. Такий обсяг імпорту вже законтрактований українськими мережами.

 


Дни рождения

АКТУАЛЬНО

Официально

Позиция

Объявления

Календарь

Август 2022
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Июл    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Архивы

Кто онлайн

13 посетителей онлайн
2 гостей, 11 bots, 0 зарегистрированных