Завдяки цьому підприємство збільшило відрахування до державного і місцевого бюджетів бюджету майже у 5 разів — з 107 млн грн до 464 млн грн.
Вдалося також стабілізувати фінансовий стан підприємства та погасити борги на 209 млн грн. Середня зарплата в УДП зросла з 11,4 тис. грн до 23,3 тис грн.
Почалося відновлення флоту: фінансування ремонтної програми збільшено до 134 млн грн. Кількість самохідного флоту в роботі зросла з 19 до 24 одиниць, несамохідного — з 184 до 200. Також інвестовано понад 10 млн грн у комплекс з перевалки в Кілії, і ці кошти вже повернулися.
Успішно працює перевалка борт-борт в Констанці. Нещодавно компанія підписала також довгостроковий контракт з однією з найбільших металургійної компаній Європи HBIS Serbia на постачання 500 тис тонн руди.
Тобто створені всі умови для роботи флоту як на Середньому, та і на Нижньому Дунаї.
ПрАТ «УДП» здійснює річкові вантажоперевезення по Дунаю. Компанія експлуатує понад 20 самохідних суден вантажного річкового флоту та приблизно 200 несамохідних суден, що дозволяє оперувати приблизно 20 баржевими караванами. Основу вантажів у 2022 році складають зернові та металургійна сировина. Крім того, компанія почала розвивати напрям контейнерних перевезень і запустила регулярні контейнерні каравани.
Компанія у 2022 році збільшила перевезення вантажів порівняно з 2021 роком. Зокрема, у січні-жовтні річковим флотом перевезено майже 1,5 млн тонн вантажів.
Флот УДП у 2021 році збільшив перевезення вантажів порівняно з 2020 роком на 3,8% — до 1,37 млн тонн.
Асоціація портів України «Укрпорт» вітає колектив та керівництва УДП з одержанням понад 1 млрд грн прибутку у 2022 році і бажає подальших успіхів.
Все буде Україна!