Рені Ізмаіл Усть-Дунайск Білгород-Дністровский Іллічівськ Одесса Южний Миколаїв Октябрьск Херсон Євпатория Севастополь Ялта Феодосія Керчь Бердянськ Маріуполь Скадовськ

ЧЛЕНИ АСОЦЇАЦЇЇ

КОРПОРАТИВНІ НОВИНИ

ПАРТНЕРИ

СПІВДРУЖНІСТЬ

ОФІЦІЙНІ САЙТИ

Погода
10°
рвані хмари
humidity: 74%
wind: 3m/s W
H 10 • L 10
18°
Fri
11°
Sat
11°
Sun
10°
Mon
11°
Tue
image_pdfimage_print

Міністерство інфраструктури та ДП «Адміністрація морських портів України» (АМПУ) розробляють нову процедуру розподілу квот між портовими операторами, які задіяні в роботі Ініціативи про безпечне транспортування зерна та продуктів харчування з портів у Чорному морі.

Як повідомила прес-служба Міністерства аграрної політики та продовольства, критерії розподілу квот між портовими операторами за новим порядком в рамках реалізації «зернової ініціативи» обговорювалися на черговому засіданні Координаційної ради з питань логістики в сільському господарстві у понеділок, 13 березня.

Учасники наради зосередились на обговоренні принципів визначення розміру квот терміналів — кількості суднозаходів, які обслуговуватиме кожен оператор. Дискусія розгорнулась навколо базового принципу розподілу квот на кількість суднозаходів між портами та терміналами”, — ідеться в повідомленні.

Зокрема, частина учасників наполягали на рівномірному розподілі кількості суднозаходів між портами.

При цьому зазначається, що кожен порт має різну кількість терміналів та операторів, пропускну спроможність та їх специфіку.

Мінінфраструктури та АМПУ, за участі Мінагрополітики, напрацьовується пілотний варіант, який дозволить розподіляти судна між терміналами, незалежно від порту, але в залежності від потужності та виду діяльності. Сподіваємося, в найкоротший час допрацювати цей алгоритм із усіма учасниками процесу й очікуємо, що нова процедура покаже себе ефективно. Після напрацювання відповідних пропозицій повернемося до їх обговорення”, — повідомив міністр аграрної політики та продовольства Микола Сольський.

Наприкінці липня 2022 року представники України, Туреччини та ООН підписали у Стамбулі Ініціативу щодо безпечного транспортування зерна та продуктів харчування з українських портів, яка покликана частково розблокувати українські морські порти Одеса, Чорноморськ і «Південний» для експорту зерна та добрив. Аналогічну угоду ООН та Туреччина підписали з Росією. Перше завантажене судно в рамках Ініціативи вийшло з Одеського порту 1 серпня.

На зустрічі у Стамбулі у листопаді погоджено продовження дії Ініціативи з безпечного транспортування агропродукції через Чорне море під егідою ООН ще на 120 днів — до середини березня 2023 року.

«Зернова ініціатива» дозволила розблокувати порти Великої Одеси, які до війни на 80% були воротами для агроекспорту, підтримати українських аграріїв, збільшити надходження валютної виручки в Україну, стабілізувати світові ціни на продовольство та запобігти суттєвому погіршенню гуманітарної ситуації в державах, які знаходяться на межі голоду, зокрема Ефіопії, Сомалі, Афганістану.

За даними ООН, зерновим коридором з українських портів станом на 13 березня експортовано 24,2 млн тонн агропродукції до країн Африки, Азії та Європи, у тому числі кукурудзи — 11,9 млн тонн, пшениці — 6,6 млн тонн, соняшникової олії — 1,2 млн тонн.

 

 


ДНІ НАРОДЖЕННЯ

АКТУАЛЬНО

Офiцiйно

ПОЗИЦІЯ

ОГОЛОШЕННЯ

КАЛЕНДАР

Березень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Лют    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Архіви

Who's Online

78 visitors online now
5 guests, 73 bots, 0 members