Кілійський завод УДП почав самостійно ремонтувати гідравлічні кришки люків суховантажа


Кілійський суднобудівно-судноремонтний завод (КСБСРЗ), який є структурним підрозділом ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (УДП), вперше виконав ремонт кришок суховантажного судна, які піднімаються за допомогою системи гідравліки. Про це повідомила прес-служба УДП.

Після докового ремонту на продовження документів Регістру на п’ятирічний термін спущений зі сліпу теплохід «Микола Будніков». У найближчі дні плануються ходові випробування. Буде перевірено роботу гвинторульового комплексу, підрулюючого та якірного пристроїв (на головні двигуни, дизель-генератори, балони пускового повітря, пожежний та баластовий насоси відповідні документи Регістру вже отримані)”, — вказала прес-служба.

Власне докові ремонтні роботи зайняли 45 діб. На заводі було проведено розбирання і ремонт гвинторульового комплексу, проведені корпусні роботи із заміною металу, очищення та фарбування корпусу судна, трюму, надбудови, люкових закриттів, відремонтовано якірні ланцюги носового та кормового якірних пристроїв.

Цей тип самохідних суховантажних суден обладнаний важкими кришками верхнього люкового закриття (ВЛЗ), які піднімаються за допомогою системи гідравліки. Тому під час ремонту здійснено відновлення гідроциліндрів: заміна манжет, штоків (які були виготовлені механічним цехом КСБСРЗ). Залишився останній етап робіт — заміна гумових ущільнень кришок ВЛЗ, які виготовляються за замовленням”, — повідомили в УДП.

Зазначається, що раніше ремонти подібних кришок ВЛЗ на Кілійському заводі не проводилися — їх виконували лише на іноземних верфях.

У лютому Кілійський СБСРЗ розпочав виконувати капітальні ремонти суден з повним фарбуванням корпусу.

Раніше стало відомо, що УДП планує приєднати ХОСП «База технічного обслуговування флоту» (БТОФ) до КСБСРЗ і створити єдиний судноремонтний підрозділ.

КСБСРЗ спеціалізується на будівництві корпусів суден та судноремонті будь-якої складності. Підприємство будує річкові судна та судна типу «річка-море» (баржі, танкери, самохідні землевивізні шаланди, ліхтери, хімовози, контейнеровози, яхти), ремонтує річкові та морські буксири, несамохідні та самохідні суховантажні та наливні судна. За роки незалежності України завод збудував понад 150 корпусів суден, понад 60 барж типу SL, SLG, EVRO — TAF, FNG, RTS, відремонтував понад 1400 одиниць флоту.

ПрАТ «УДП» здійснює річкові вантажоперевезення по Дунаю. Компанія експлуатує понад 20 самохідних суден вантажного річкового флоту та приблизно 200 несамохідних суден, що дозволяє оперувати приблизно 20 баржевими караванами. Основу вантажів у 2022 році складають зернові та металургійна сировина. Крім того, компанія почала розвивати напрям контейнерних перевезень і запустила регулярні контейнерні каравани.

Компанія у 2022 році збільшила перевезення вантажів порівняно з 2021 роком. Зокрема, у січні-жовтні річковим флотом перевезено майже 1,5 млн тонн вантажів.

За підсумками 2022 року ПрАТ «УДП» одержало понад 1 млрд грн прибутку після 38 млн грн збитку за попередній рік.