Рені Ізмаіл Усть-Дунайск Білгород-Дністровский Іллічівськ Одесса Южний Миколаїв Октябрьск Херсон Євпатория Севастополь Ялта Феодосія Керчь Бердянськ Маріуполь Скадовськ

ЧЛЕНИ АСОЦЇАЦЇЇ

КОРПОРАТИВНІ НОВИНИ

ПАРТНЕРИ

СПІВДРУЖНІСТЬ

ОФІЦІЙНІ САЙТИ

Погода
9°
рвані хмари
humidity: 80%
wind: 9m/s SSE
H 9 • L 9
17°
Fri
11°
Sat
11°
Sun
10°
Mon
11°
Tue
image_pdfimage_print

Екскурсію акваторією порту організували наші румунські агенти Livamex. Ми на власні очі побачили, як виглядає технологічна схема обробки барж УДП. Обговорили проблемні питання та шляхи їх вирішення.

Найбільш цікаве – виїзд на рейд, де працюють плавкрани TTS GROUP S.A. Зокрема, ми спостерігали, як відбувається навантаження судна Capesize вантажопідйомністю 182 тис тонн. Схема зрозуміла, маємо досвід її реалізації. Отже, не виключаю, що невдовзі крани TTS почнуть розвантажувати баржеві каравани Дунайського пароплавства.

❗️Нагадаю, під час поїздки до Румунії була досягнута рамкова домовленість з TTS GROUP S.A. щодо можливості здійснення перевалки на рейдових стоянках порту Констанца. Нарешті ми зможемо пропонувати власникам вантажів уніфіковану комплексну послугу – увесь логістичний ланцюжок аж до завантаження на морське судно (перевалка УДП в українському річковому порту – флот УДП – перевалка на рейді в Констанці).

За нашими підрахунками, нова логістична модель УДП успішно конкурує з прямими відправками морських суден з Ізмаїлу.


ДНІ НАРОДЖЕННЯ

АКТУАЛЬНО

Офiцiйно

ПОЗИЦІЯ

ОГОЛОШЕННЯ

КАЛЕНДАР

Березень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Лют    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Архіви

Who's Online

34 visitors online now
6 guests, 28 bots, 0 members