Рені Ізмаіл Усть-Дунайск Білгород-Дністровский Іллічівськ Одесса Южний Миколаїв Октябрьск Херсон Євпатория Севастополь Ялта Феодосія Керчь Бердянськ Маріуполь Скадовськ

ЧЛЕНИ АСОЦЇАЦЇЇ

КОРПОРАТИВНІ НОВИНИ

ПАРТНЕРИ

СПІВДРУЖНІСТЬ

ОФІЦІЙНІ САЙТИ

ВІТАННЯ

Погода
19°
кілька хмар
humidity: 39%
wind: 10m/s W
H 19 • L 19
11°
Sat
10°
Sun
12°
Mon
11°
Tue
14°
Wed
image_pdfimage_print

Об’єктивні шанси для організації транзиту українських товарів через Білорусь наразі відсутні через безпекові ризики, і візит російського президента Владіміра Путіна до Білорусі це вкотре підтверджує. Про це заявив заступник міністра економіки — торговий представник Тарас Качка, передає «Інтерфакс-Україна».

Така ідея колись опрацьовувалася, проте очевидно, що в нинішніх умовах це нереалістично з точки зору безпекових ризиків”, — сказав Качка на організованій Центром економічної стратегії дискусії «Як українська економіка пережила 2022 рік» у понеділок, 19 грудня.

9 грудня ООН за підсумками зустрічі генерального секретаря Антоніу Гутерреша із заступником міністра закордонних справ Білорусі Юрієм Амбразевичем повідомила, що Білорусь без попередніх умов погодиться на транзит українського зерна через свою територію для експорту з портів країн Балтії.

Залізничний і автомобільний транзит до портів Балтії не можна сприймати серйозно через безпекову ситуацію”, — наголосив Качка.

Він зазначив, що наразі для України є «два кити», на яких будуються плани щодо розширення українського експорту — розблокування чорноморських портів, зокрема Миколаєва, і розвиток інфраструктури на заході України, в якому бізнесу готові допомагати МФО, насамперед ЄБРР, і фінансувати проєкти.

Як констатував торговий представник України, країна має свободу торгівлі з інфраструктурними обмеженнями на західному кордоні й не має свободи навігації за жодними іншими вантажами, крім зернових.

Свобода навігації, свобода транспорту — те, чого ми прагнемо. Ситуація, коли повинні домовлятися про гарантії безпеки за тим чи іншим маршрутом — це нонсенс, приклад того, як війни залазять у торгівлю”, — зазначив Качка.

На думку заступника генсека ООН із гуманітарних питань Мартіна Гріффітса, Ініціативу про безпечне транспортування зерна та продуктів харчування з українських портів навряд чи вдасться найближчим часом розширити через додавання нових портів відвантаження або скорочення огляду вантажних суден перед Босфором.

Україна неодноразово пропонувала під’єднати порти Миколаївської області додатково портів Чорноморськ, Одеса та «Південний», що були погоджені для відвантаження продовольства в рамках ініціативи.

 


ДНІ НАРОДЖЕННЯ

АКТУАЛЬНО

Офiцiйно

ПОЗИЦІЯ

ОГОЛОШЕННЯ

КАЛЕНДАР

Березень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Лют    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Архіви

Who's Online

112 visitors online now
7 guests, 105 bots, 0 members