УДП виведе відремонтовані буксири-тритисячники на маршрути


УДП планує незабаром вивести на маршрути на Середньому Дунаї буксири «Черкаси» та «Одеса» потужністю 3 тис. кінських сил після капітального ремонту. Про це повідомив в.о. генерального директора УДП Дмитро Москаленко.

УДП працює! Буксир-тритисячник «Миколаїв» («Кузьма Галкин») з караваном розвантажується у Сербії. Невдовзі вийдуть у перші рейси на Середній Дунай два інших відремонтованих тритисячника – «Черкаси» («Нина Соснина») та «Одеса» («Никифор Шолуденко»)”, — написав Москаленко у Facebook.

Керівник УДП наголосив, що за останній рік команда пароплавства відновила флот тритисячників, який міг бути втрачений та навіки опинитися у відстої. Після повернення до роботи всіх тритисячників УДП зможе сформувати вже три потужних каравани з 9 барж, значно скоротивши собівартість перевезень порівняно із звичайними караванами з 6 барж.

ПрАТ «УДП» здійснює річкові вантажоперевезення по Дунаю. Компанія експлуатує понад 20 самохідних суден вантажного річкового флоту та приблизно 200 несамохідних суден, що дозволяє оперувати приблизно 20 баржевими караванами. Основу вантажів у 2022 році складають зернові та металургійна сировина. Крім того, компанія почала розвивати напрям контейнерних перевезень і запустила регулярні контейнерні каравани.

Компанія у 2022 році збільшила перевезення вантажів до 1,5 млн тонн.

За підсумками 2022 року ПрАТ «УДП» одержало понад 1 млрд грн прибутку після 38 млн грн збитку за попередній рік.

Фото: facebook.com/Дмитро Москаленко

На півдні Одещини запустять пасажирські перевезення катером на підводних крилах

За погодженням з військовими, через Дністровський лиман між Овідіополем і Білгород-Дністровським відкривається маршрут пасажирського катера на підводних крилах. Як повідомила прес-служба Одеської районної військової адміністрації, відповідний наказ підписано у середу, 24 травня.

Маршрут вже відпрацьовано в тестовому режимі, аби врахувути усі безпекові вимоги військового командування. Компанія-перевізник «Нібулон» провела відповідні роботи з підготовки судна, промірів глибин і тралення акваторій. За один рейс скористатися катером зможуть до 50 осіб”, — запевняють у РВА.

Пасажирське судно на підводних крилах відправлятиметься від причалу №1 у Білгород-Дністровському до причалу «Нова пристань» в Овідіополі мінімум тричі на день, та ще тричі — у зворотному напрямку.

Робота цієї переправи через Дністровський лиман дасть можливість людям за 20-30 хвилин пересісти в Овідіополі на місцеві автобуси та дістатися Одеси приблизно за годину. Вже найближчим часом це сполучення запрацює”, — запевнив начальник Одеської райадміністрації Юрій Крук.

У 2022 році вперше за останні 20 років розпочалися пасажирські перевезення через Дністровський лиман між Овідіополем та Білгород-Дністровським. За час курсування, із середини серпня до кінця жовтня 2022 року, було перевезено понад 8 тис. пасажирів.

Запуск водного маршруту значно покращив логістику, яка стала проблемною, зокрема у зв’язку з тим, що російські військові зруйнували ракетними ударами залізнично-автомобільний міст через Дністровський лиман.

Фото: facebook.com/rda.odesa