Рені Ізмаіл Усть-Дунайск Білгород-Дністровский Іллічівськ Одесса Южний Миколаїв Октябрьск Херсон Євпатория Севастополь Ялта Феодосія Керчь Бердянськ Маріуполь Скадовськ

ЧЛЕНИ АСОЦЇАЦЇЇ

КОРПОРАТИВНІ НОВИНИ

ПАРТНЕРИ

СПІВДРУЖНІСТЬ

ОФІЦІЙНІ САЙТИ

ВІТАННЯ

Погода
14°
кілька хмар
humidity: 59%
wind: 8m/s SW
H 14 • L 14
12°
Sat
10°
Sun
13°
Mon
13°
Tue
14°
Wed
image_pdfimage_print

 

Фонд державного майна (ФДМ) втретє виставив на приватизацію єдиний майновий комплекс ДП «Білгород-Дністровський морський торговельний порт».

Згідно з інформацією в системі «Prozorro.Продажі», стартову ціну об’єкта на приватизаційному аукціоні, який повинен відбутися 6 червня 2023 року, підвищено майже удвічі порівняно з попереднім — до 184,918 млн грн.

Як ви могли помітити, змінилась стартова ціна. Це тому що було надано нову звітність та балансову вартість активів. Отже, торги заплановано на 6 червня 2023 року, стартова ціна — 184,9 млн грн (на остаточну суму продажу нараховується ПДВ)”, — прокоментував начальник регіонального відділення ФДМ по Одеській та Миколаївській областях Олександр Славський.

Він нагадав, що це буде третя спроба приватизації ДП «Білгород-Дністровський МТП». Перший аукціон, який був запланований на початку березня, не відбувся через відсутність заявок учасників. Другий аукціон, на якому ціна активу піднялася до 220 млн грн із початкових 93,7 млн грн, відбувся 13 березня, однак переможець не оплатив лот і втратив гарантійний внесок (18,7 млн грн — перераховано у бюджет) та право брати участь у торгах за цей обʼєкт.

Білгород-Дністровський МТП розташований на західному березі Дністровського лиману, розміщується на 59 га основної виробничої території порту та понад 5 га території портового пункту Бугаз у селищі Затока. Підприємство спеціалізується на перевантажені лісних вантажів, мінеральних добрив, залізорудних окатків, металопродукції та зернових вантажів. Захід суден здійснюється підхідним каналом морської частини Дністровсько-Царгородського гирла довжиною 1,5 км і Дністровсько-Лиманської частини — 14,5 км, глибина підхідного каналу — 3 метри (паспортна — 3,5-4,5 метра).

До складу обʼєкту також входять 9 суден, 4 тепловози, 18 портальних кранів та 56 транспортних засобів (частина транспорту надана в оренду).

Станом на вересень 2022 року борги підприємства становили 104 млн грн — їх повинен погасити покупець.

У квітні ДП «Білгород-Дністровський МТП» розпочало роботу у форматі транспортно-логістичного центру до відкриття Чорного моря для судноплавства.

До повномасштабного російського вторгнення Кабінет міністрів планував приватизацію державних стивідорних компаній, які працюють у трьох малих морських портах України. Зокрема, конкурс на приватизацію ДП «Білгород-Дністровський МТП» планувалося оголосити у першому кварталі 2022 року. У травні 2021 року його майно було передане під управлінн


ДНІ НАРОДЖЕННЯ

АКТУАЛЬНО

Офiцiйно

ПОЗИЦІЯ

ОГОЛОШЕННЯ

КАЛЕНДАР

Березень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Лют    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Архіви

Who's Online

112 visitors online now
6 guests, 106 bots, 0 members