Дмитро Барінов Будемо відстоювати наші позиції з особливою старанністю та відповідальністю


11 жовтня 2022 року розпочався перший пленарний день засідання робочої групи Дунайської Комісії з технічних питань (11-14.10.2022 р.). Держави-члени ДК одноголосно підтримали обрання Голови делегації України, Заступника Голови Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» Дмитра Барінова в якості головуючого засідання робочої групи.

Д.Барінов поінформував учасників засідання про наслідки вчорашньої російської масованої терористичної атаки на критичну інфраструктуру України, що, серед іншого, призвело до загибелі мирного населення нашої держави.

Генеральний директор Секретаріату ДК Манфред Зайтц виступив із засудженням російських ракетних обстрілів цивільної інфраструктури України та підтримав Україну у боротьбі з російською агресією та її наслідками для дунайського судноплавства, нагадавши учасникам, що рішенням 12-ї позачергової сесії ДК представників росії не тільки позбавили усіх повноважень, а і відсторонили від участі в будь-яких засіданнях робочих органів ДК через порушення агресором основних принципів Конвенції про режим судноплавства на Дунаї.

Щиро дякую партнерам за підтримку! Як Голова Дунайської Комісії пишаюсь тим, що ця міжнародна організація з самого початку війни чітко та недвозначно засуджує дії агресора і, що найважливіше, має сміливість приймати жорсткі і необхідні рішення. Впевнена, що сьогоднішнє засідання закладе необхідні підвалини для наступних важливих рішень ДК.

Разом до перемоги!

Nepop Liuba https://www.facebook.com/profile.php?id=100007548498818




УДП планує реформувати систему забезпечення флоту


ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» ініціює реформу системи забезпечення флоту. Про це заявив Генеральний директор компанії Дмитро Москаленко.
Відсутність координації та планування у системі забезпеченя суден — одна з давніх та хронічних проблем пароплавства. Екіпажі подають заявки – заявки губляться. Подаються повторні заявки, втрачався час на погодження, виділення фінансування, пошук постачальника, знову погодження, закупівлю. Хаотичність та бюрократія призводили до постійного ризику простоїв», — зазначив керівник.
Москаленко навів такий «кричущий» приклад. При перевірці в одному з портів Румунії виявилося, що рятувальні круги на судні компанії прострочені. Представники пароплавства змарнували три дні, поки вирішили проблему.
Було вирішено, по-перше, створити систему електронних інвентарних відомостей, де зазначається повна інформація щодо забезпечення кожного судна. По-друге, сформувати центральний склад з відповідним запасом всієї номенклатури матеріалів, засобів, інструментів, потрібних для експлуатації суден», — вказав керівник.
Як зазначив Москаленко, задача екіпажу — регулярно оновлювати дані в електронній відомості, задача відділу постачання — тримати на складі достатній запас всього необхідного, вчасно поповнювати склад, орієнтуючись на дані з електронних відомостей.
За його словами, реформування системи забезпеченя дозволить зняти ризик простоїв та штрафів внаслідок невчасного забезпечення суден, уникнути «авральних» закупівель, створити прозору і конкурентну процедура закупівель, стандартизувати постачання для усіх суден тощо.
Реформа системи постачання – одна зі складових підвищення конкурентноздатності УДП. Сьогодні навіть важко порахувати, скільки втрачало підприємство внаслідок безладу, відсутності координації між підрозділами, застарілих технологій обліку», — зазначив керівник.
ПрАТ «УДП» здійснює річкові вантажоперевезення по Дунаю та морські вантажоперевезення. До складу вантажного річкового флоту входять 75 самохідних та 245 несамохідних суден. Морський вантажний флот представлений сімома суднами дедвейтом 3,3-4 тис. тонн (шість суховантажів типу «Ізмаїл» та один танкер «Десна»). Основу вантажів складає металургійна сировина, що постачається до придунайських країн. Річковий пасажирський флот компанії представлений теплоходами «Молдавія», «Україна», «Дніпро» та «Волга».
УДП у 2021 році збільшив вантажні перевезення порівняно з 2020 роком на 3,8% — до 1,37 млн тонн.



«Зернова ініціатива»: Україна залишається для світу гарантом продовольчої безпеки


11 жовтня в рамках реалізації «Зернової ініціативи» з портів «Одеса», «Південний» та «Чорноморськ» вийшли 7 суден. На їх борту 177,5 тис. тонн агропродукції для країн Африки, Азії та Європи.
Серед них балкер SEA PEARL J, який доставить 30 тис. тонн пшениці до Тунісу.
Також від причалів Одеського та Південного портів вийшли судна LUCKY TRADER та ERDEK відповідно. З порту Чорноморська вийшли балкери HAZAR S, SEA PEARL J, INCE EVRENYE, MILINA, MAGNUM POWER.
З моменту виходу першого судна з українським продовольством експортовано 7 млн тонн агропродукції.
Всього з українських портів вийшли 316 суден з продовольством, яке було направлене до країн Азії, Європи та Африки.
________________________________________

Посилання на сайт: https://mtu.gov.ua/news/33776.html