УДП працює над тим, щоб залучити судноводіїв, які працювали на Дніпрі, з тим, щоб вони освоїли Дунай, набули досвіду та могли самостійно працювати на посаді старпомів та капітанів.


Сергій Опалюк, начальник ХОСП «Підмінний екіпаж»: ріст експортних перевезень аграрних вантажів з українських портів до портів Румунії та Болгарії значно збільшив інтенсивність роботи підмінного екіпажу. Доводилося шукати резерви, додатково знаходити людей, щоб не було затримок із вантажопотоком. На підрозділ покладено функції контролю за кількістю завантаженого вантажу за осадкою, з оформленням відповідних документів. За 9 місяців «Підмінний екіпаж» обробив 1465 одиниць несамохідного флоту, у тому числі 440 – вантаження для УДП. Відремонтовано 103 одиниці флоту.

 

Бліндерман Григорій Юхимович, капітан судна «Хабаровск» (нова назва «Маріуполь»): виконання кількох важливих завдань, пов’язаних з захистом Придунав’я від російської агресії та безпекою судноплавства на Дунаї.

 

Володимир Тостоган, головний бухгалтер: цього року значно зріс обсяг документів, які проходять через централізовану бухгалтерію. Її співробітники весь цей час забезпечували своєчасну обробку бухгалтерської документації, здачу звітності, економне витрачання коштів підприємства, розрахунок та своєчасну виплату заробітної плати, сплату податків та зборів. Усі платежі відбуваються вчасно, що може відчути кожен працівник, адже заробітна платня виплачується у чітко визначений строк.

 

Сергій Лапоног, директор департаменту технічного захисту об’єктів та інформації: за короткий час розроблено та впроваджено пропускний режим на об’єктах УДП, пропускний режим на пасажирських суднах, плани захисту об’єктів наземної інфраструктури. Впроваджується цілком новий підхід до організації зазначеної роботи. Інвестовано значні кошти у сучасні системи захисту наземних об’єктів, плавзасобів та в подальший захист інформаційних продуктів, які наразі впроваджуються в процесах управління та контролю за основною діяльністю ПрАТ “УДП”.

 

Людмила Новікова, заступник начальника служби пасажирських перевезень департаменту управління флотом: незважаючи на військові ризики та несприятливі навігаційні умови, пасажирський флот пароплавства (теплоходи «Молдавія» та «Україна») після дворічної перерви, зумовленої пандемією Cоvid-19, відновив свою роботу. Є перспективи фрахтування на навігацію 2023 року. Проводяться переговори, розглядаються варіанти бізнес-моделей, як зробити роботу пасажирського флоту прибутковоюЦей перелік можна продовжувати і продовжувати, дуже складно в форматі повідомлення у фейсбуці згадати і розповісти про досягнення всіх, хто цього дійсно вартий.

 

Я ще раз вітаю всю нашу команду з Днем народження нашого підприємства!

Ми з вами на правильному шляху. Впевнений, що здобутки і досягнення УДП стануть особистим успіхом кожного з вас!