Привітання Ю.Ю.ВАСЬКОВА


Асоціація портів України УКРПОРТ вітає з Днем народження Юрія Юрійовича ВАСЬКОВА — Заступника Міністра інфраструктури України, члена Ради Асоціації портів України УКРПОРТ, кандидата технічних наук, члена-кореспондента Транспортної Академії України, кавалера Ордена «За заслуги» ІІ ступеня, Почесного працівника транспорту України, кавалера Почесного Знака Асоціації портів України”УКРПОРТ”.

Асоціація портів України “Укрпорт” від імені всього морського співтовариства дякує Юрію Юрійовичу за професійність, креативність та оперативність у вирішенні нагальних питань морського та річкового транспорту, портової інфраструктури України та за відданість служінню справі збереження та розвитку морегосподарського комплексу країни.

 




Посилення боротьби з будь-якими проявами корупційних діянь у Регістрі судноплавства України


На оновленій офіційній інтернет-сторінці Державного підприємства «Класифікаційне товариство «Регістр судноплавства України» один з основних розділів спеціально розроблений для оперативного реагування на сигнали щодо порушення антикорупційного законодавства.

Так, у розділі “Стоп корупція” – є посилання на затверджену у Регістрі судноплавства України Антикорупційну програму підприємства, перелік основних нормативно-правових актів та форма для анонімної відправки повідомлень.

Регістр судноплавства України задля усунення корупційних ризиків ведення бізнесу співпрацює із особами, які добросовісно повідомляють про можливі факти порушень антикорупційного законодавства.

У випадку наявності у особи інформації щодо корупційних фактів або пов’язаних з корупцією порушень такі особи можуть надіслати наявні в них відомості про зазначені факти на адресу Регістра з обов’язковим зазначенням в темі листа або на конверті: “Для уповноваженої особи по боротьбі з корупцією”.

Крім того, повідомлення про ймовірні факти порушень Антикорупційної програми Регістра, антикорупційного законодавства, вимог професійної етики тощо можуть направлятись наступними каналами зв`язку:

– адреса: м. Київ, вул. Петра Сагайдачного 10;

– телефон: 067-236-33-39;

– електронна пошта: info@shipregister.ua;

Ми звертаємо увагу, що всі повідомлення розглядаються згідно з вимогами законодавства. При цьому анонімне повідомлення про порушення вимог Закону України “Про запобігання корупції” підлягає розгляду, лише якщо наведена у ньому інформація стосується конкретної особи та містить фактичні дані, які можуть бути перевірені.

Зараз Регістр судноплавства України має цілу низку заходів, спрямованих на ефективне викорінення такого явища як Корупція!




Порт Суліна готовий перевалювати українські вантажі з річкових барж


Розташований у гирлі Дунаю порт Суліна (Румунія) пропонує організувати перевалку українських вантажів з річкових барж на морські судна. Про це повідомив Генеральний директор ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (УДП) Дмитро Москаленко за підсумками зустрічі в Бухаресті з представниками румунської Торгівельно-Промислової палати.

Присутній на зустрічі президент Ради директорів Сулінського торговельного порту Юліу Стоклоза запропонував варіант співпраці. Йдеться про організацію перевалочного пункту з річкових барж на морські судна вантажопідйомністю до 32 тис тонн. З України може експортуватися олія і зерно, імпортуватися нафтопродукти”, — написав Москаленко у Facebook.

Як зазначив керівник УДП, для пароплавства це безумовно приваблива пропозиція, адже відстань від Ізмаїлу до Сулінського порту значно менша, ніж до порту Констанца, про рейдову перевалку в якому було досягнуто попередньої домовленості минулого тижня.

Водночас є багато аспектів, які вимагають більш глибокого опрацювання, додав він.

ПрАТ «УДП» здійснює річкові вантажоперевезення по Дунаю та морські вантажоперевезення. До складу вантажного річкового флоту входять 75 самохідних та 245 несамохідних суден. Морський вантажний флот представлений сімома суднами дедвейтом 3,3-4 тис. тонн (шість суховантажів типу «Ізмаїл» та один танкер «Десна»). Основу вантажів складає металургійна сировина, що постачається до придунайських країн. Річковий пасажирський флот компанії представлений теплоходами «Молдавія», «Україна», «Дніпро» та «Волга».

Флот УДП у 2021 році збільшив перевезення вантажів порівняно з 2020 роком на 3,8% — до 1,37 млн тонн. У тому числі, перевезення річковим флотом УДП минулого року зменшилися на 0,9% — до 1,08 млн тонн.

 




На відміну від Росії, Україна не висуває додаткових умов для продовження «зернової угоди» — МЗС


 

Україна не висуває жодних додаткових умов задля продовження Чорноморської зернової ініціативи і прагне її розширення, а штучні затримки з інспекцією суден біля Босфору відбуваються виключно через дії Росії. Про це заявив міністр закордонних справ Дмитро Кулеба.

Україна дотримується своїх зобов’язань у рамках зернової угоди. Ми хочемо, щоб вона продовжувала працювати й розширювалася. Ми хочемо, щоби увесь наш зерновий експорт міг доїхати до закордонних споживачів якнайшвидше. Ми зацікавлені у тому, щоб українське збіжжя сприяло збереженню продовольчої безпеки, зокрема в країнах Африки, Близького Сходу, Азії”, — сказав Кулеба у відеозверненні, оприлюдненому у Twitter.

Він поінформував, що з моменту започаткування ініціативи в липні, станом на кінець минулого тижня з українських портів експортовано вже понад 8,5 тонн зерна, 386 судна зайшли в порти, 379 вже вирушили до іноземних споживачів з вантажем. Міністр зазначив, що дві третини збіжжя вирушили на африканські та азійські ринки, третина — до Європи.

Росія бреше, заявляючи, що більша частина українського експорту зерна потрапляє до Європи. Ми попереджали, що, роблячи такі неправдиві заяви, Росія намагається зірвати зернову ініціативу. І саме це вони зараз роблять. Від російських дипломатів лунають нові вимоги й умови для того, щоб ініціатива продовжила функціонувати. Росія погрожує вийти з угоди задля отримання деяких політичних переваг. Вони готові відновити «голодні ігри» зі світом і їм байдуже, що це становить загрозу для тисяч родин в Азії, на Близькому Сході, в Африці. Я хочу нагадати всім, що Україна не висуває жодних додаткових умов”, — наголосив міністр.

На початку жовтня Росія надіслала генеральному секретарю ООН Антоніу Гутеррешу перелік вимог і заявила, що може вийти з угоди про зерновий коридор, якщо вони не будуть виконані.

З 14 жовтня російські інспектори Стамбульського спільного координаційного центру значно подовжили перевірку суден, які прямують до портів України для завантаження зерном або вже завантажені та прямують до кінцевого пункту призначення. В результаті понад 165 суден застрягли в черзі біля протоки Босфор, і ця кількість продовжує зростати щодня.

За інформацією Міністерства інфраструктури, через те, що Росія штучно затримує інспекцію суден в Босфорі, українські порти останніми днями змушені працювати лише на 25-30% своїх можливостей.

Станом на 25 жовтня в рамках зернової ініціативи морські порти Одеса, Чорноморськ та «Південний» відправили 390 суден, обсяг відвантаження агропродукції склав 8,9 млн тонн.

Наприкінці липня представники України, Туреччини та ООН підписали у Стамбулі Ініціативу щодо безпечного транспортування зерна та продуктів харчування з українських портів, яка покликана частково розблокувати українські морські порти Одеса, Чорноморськ і «Південний» для експорту зерна та добрив. Аналогічну угоду ООН та Туреччина підписали з Росією. Угоди діятимуть протягом трьох місяців із можливістю продовження.

Перше завантажене судно в рамках Ініціативи вийшло з Одеського порту 1 серпня. Перше судно під завантаження зайшло до порту Чорноморськ 7 серпня і залишило порт 13 серпня.

 

 

 

 

 

 




АМПУ впровадила електронну чергу у зерновому коридорі


ДП «Адміністрація морських портів України» (АМПУ) розширило алгоритм тижневого планування обробки суден та впровадило електронну чергу на підхід та обробку суден, що прямують до портів Великої Одеси зерновим коридором. Про це повідомила прес-служба АМПУ.

Діджиталізація портових процесів є одним із ключових завдань ДП «АМПУ». Впровадження електронної черги для обробки суден у портах Великої Одеси — черговий крок до створення більш прозорих та комфортних умов для бізнесу”, — зазначив в.о. голови АМПУ Олексій Востріков.

Подібна технологія була раніше впроваджена та показала свою ефективність у портах на Дунаї.

Однак, на відміну від Сулинського каналу, де електронна черга не змінюється, тут допустимі зміни, пов’язані з технічними нюансами, такими як неготовність судна до огляду тощо. Проте з кожної такої нагоди в електронній черзі навпроти судна будуть вказані об’єктивні причини такої перестановки”, — пояснив Востріков.

Із середи, 26 жовтня, електронна черга публікується на офіційному сайті ДП «АМПУ».

З 14 жовтня російські інспектори Стамбульського спільного координаційного центру значно подовжили перевірку суден, які прямують до портів України для завантаження зерном або вже завантажені та прямують до кінцевого пункту призначення. В результаті понад 165 суден застрягли в черзі біля протоки Босфор, і ця кількість продовжує зростати щодня.

За інформацією Міністерства інфраструктури, через те, що Росія штучно затримує інспекцію суден в Босфорі, українські порти останніми днями змушені працювати лише на 25-30% своїх можливостей.

Станом на 25 жовтня в рамках зернової ініціативи морські порти Одеса, Чорноморськ та «Південний» відправили 390 суден, обсяг відвантаження агропродукції склав 8,9 млн тонн.

Наприкінці липня представники України, Туреччини та ООН підписали у Стамбулі Ініціативу щодо безпечного транспортування зерна та продуктів харчування з українських портів, яка покликана частково розблокувати українські морські порти Одеса, Чорноморськ і «Південний» для експорту зерна та добрив. Аналогічну угоду ООН та Туреччина підписали з Росією. Угоди діятимуть протягом трьох місяців із можливістю продовження.

Перше завантажене судно в рамках Ініціативи вийшло з Одеського порту 1 серпня. Перше судно під завантаження зайшло до порту Чорноморськ 7 серпня і залишило порт 13 серпня.