ДУНАЙСЬКИЙ ЗЕРНОВИ ШЛЯХ: УДП ЗАПУСКАЄ НОВИЙ ПРОЄКТ!


❗️рф повідомила, що припиняє участь в зерновій угоді. Агресор програє на полі бою. І намагається шантажувати світ, створюючи гострий дефіцит продовольства в країнах Азії та Африки.

Ще влітку ми передбачали, що рф може в будь-який момент спробувати зірвати «Зернову ініціативу». Тому наполегливо і системно розвивали наш проєкт «Дунайський зерновий шлях».

Зокрема, УДП інвестувало у створення власної перевалки зернових. 🇹🇩Ми також домовилися з нашими румунськими партнерами – групою компаній TTS – про більш швидку та ефективну схему перевалки у порту Констанци.

☝️Наш «Дунайський зерновий шлях» вже починає працювати. Це безпечна та гарантована доставка аграрної продукції з річкового порту одразу на морське судно великого тоннажу. Увесь логістичний ланцюжок здійснюється і контролюється УДП.

✅За рахунок більш швидкого процесу завантаження і розвантаження середній час обороту каравану скоротиться приблизно на 30%. Власникам вантажу вже не доведеться нести фінансових втрат внаслідок тривалих очікувань в черзі біля терміналу.

✅Важлива складова проєкту – оснащення суден системами он-лайн контролю, відеоспостереження та збільшення кількісті судноводіїв в екіпажі. Це значно підвищує ефективність роботи флоту. За нашим прогнозами, у майбутньому баржевий караван зможе здійснювати до двох рейсів на місяць.

✅На другому етапі проєкту «Дунайський зерновий шлях» передбачається будівництво нових барж, адже ми фактично вичерпали можливість збільшення «тоннажу». Крім того, вже у найближчий час починається модернізація тяги – капітальний ремонт самохідного флоту з заміною двигунів.

🇺🇦Керівництво Міністерства інфраструктури принципово підтримало наші пропозиції. УДП пропонує направити в програми розвитку левову частку прибутку цього року (після сплати податків та дивідендів). Адже ситуація вимагає швидких дій та конкретних результатів!

У найближчий час також плануємо направити сили на залучення в наші проєкти міжнародних інвесторів.

⚓️Не лише ми, УДП, розуміємо, що розвиток дунайської логістики є надважливою складовою економічної безпеки України. Спостерігаємо, як активно інвестують та розбудовують логістичну інфраструктуру на Дунаї деякі українські приватні оператори. Це потужні гравці ринку, які бачать перспективу не на один рік. Що є підтвердженням того, що ми обрали правильний курс. Інвестиції у «Дунайський зерновий шлях» – це посилення потенціалу країни та ключ до успіху нашої компанії.

https://web.telegram.org/z/#-1758242621




Російські загарбники обстріляли буксири в Очакові. Є загиблі


Російські окупаційні війська у понеділок, 31 жовтня, атакували два портові буксири на Очаківському напрямку. Про це повідомило Оперативне командування «Південь».

Ворог продовжує обстріли портової інфраструктури на Очаківському напрямку. Внаслідок влучання по двох портових цивільних буксирах, що були задіяні в транспортуванні баржі із збіжжям, виникла пожежа, втрачено керування суднами”, — ідеться у повідомленні.

Повідомляється, що внаслідок обстрілу два члени екіпажів загинули, одного з пораненнями врятовано, доля ще одного — невідома.

 




Зерновий коридор: в СКЦ домовилися про вихід 12 суден 31 жовтня


Делегації ООН, Туреччини та України погодили графік руху зерновим коридором 12 суден з українських портів у понеділок, 31 жовтня. Про це ідеться у повідомленні Спільного координаційного центру (СКЦ) у Стамбулі.

Також погоджено прохід чотирьох суден, які очікували проходу до українських портів біля берегів Румунії.

СКЦ поінформував про це також Росію.

Крім того, домовлено також створити інспекційні команди для перевірки у понеділок 40 суден, які перебувають біля Босфору.

Раніше Міністерство інфраструктури повідомило, що рух 218 суден фактично заблоковано через призупинення Росією участі в Ініціативі щодо безпечного транспортування зерна та продуктів харчування. У міністерстві нагадали також, що фактична блокада зернового коридору з боку Росії розпочалася ще у вересні. Це проявлялось у штучному затягуванні та зменшенні кількості інспекцій, що призвело до створення черги у 176 суден з 2,1 млн агропродукції на борту.

З моменту виходу першого судна вдалося експортувати понад 9 млн тонн продовольства, з них більш ніж 5 млн тонн — до країн Африки та Азії. В рамках Всесвітньої Продовольчої Програми під егідою ООН до країн, що перебувають на межі голоду, було відправлено 190 тис. тонн української пшениці.

У суботу, 29 жовтня, Росія поінформувала Спільний координаційний центр у Стамбулі про односторонній вихід із Чорноморської зернової ініціативи, аргументувавши цей крок атакою дронів на Севастопольську бухту, під час якої були пошкоджені кораблі чорноморського флоту РФ.

Вранці у суботу у Севастопольській бухті сталися кілька вибухів. Міністерство оборони Росії стверджує, що атаку здійснили нібито українські безпілотники, які «незначно пошкодили» морський тральщик «Іван Голубєц» та бонове загородження бухти Південна.

На початку жовтня Росія надіслала генеральному секретарю ООН Антоніу Гутеррешу перелік вимог і заявила, що може вийти з угоди про зерновий коридор, якщо вони не будуть виконані. Міністр закордонних справ України Дмитро Кулеба назвав це «голодними іграми».

Наприкінці липня представники України, Туреччини та ООН підписали у Стамбулі Ініціативу щодо безпечного транспортування зерна та продуктів харчування з українських портів, яка покликана частково розблокувати українські морські порти Одеса, Чорноморськ і «Південний» для експорту зерна та добрив. Аналогічну угоду ООН та Туреччина підписали з Росією. Угоди діятимуть протягом трьох місяців із можливістю продовження.

Перше завантажене судно в рамках Ініціативи вийшло з Одеського порту 1 серпня. Перше судно під завантаження зайшло до порту Чорноморськ 7 серпня і залишило порт 13 серпня.

 




Зерновий коридор: через дії Росії заблоковано рух понад 200 суден з продовольством


Рух 218 суден, які беруть участь в Ініціативі щодо безпечного транспортування зерна та продуктів харчування з українських портів, фактично заблокований Росією. Про це повідомила прес-служба Міністерства інфраструктури.

У зв’язку з тим, що українська сторона станом на 30 жовтня немає дозволів від Спільного Координаційного Центру на проходження безпечним коридором та проведення інспекцій, 218 суден фактично заблоковані на своїх поточних позиціях”, — поінформували в МІУ.

У тому числі заблоковано рух:

  • 95 завантажених суден, які вже вийшли з українських портів та очікують на інспекцію для відправлення до кінцевого споживача;
  • 101 судна в очікуванні інспекції на вхід до українських портів;
  • 22 завантажених суден в очікуванні на вихід з українських портів.

Наголошуємо, що реалізація «Ініціативи про безпечне транспортування зерна і агропродукції через українські порти» носить винятково гуманітарний характер, і Україна як сторона Ініціативи не порушила жодного з ії пунктів. Українська сторона не зупиняла рух вантажів через зерновий коридор навіть попри російські військові атаки на портову та енергетичну інфраструктуру. Також було зафіксовано 15 випадків приближення російських БПЛА та літаків на заборонену дистанцію до цивільних суден, що беруть участь у Ініціативі”, — зауважили в МІУ.

Разом з тим, у міністерстві нагадали, що фактична блокада зернового коридору з боку Росії розпочалася ще у вересні. Це проявлялось у штучному затягуванні та зменшенні кількості інспекцій, що призвело до створення черги у 176 суден з 2,1 млн агропродукції на борту.

Таким чином, стає очевидним намір Росії спровокувати масовий голод у нужденних країнах Африки та Азії, а також створити гострий дефіцит продовольства у всьому світі”, — наголосили в МІУ.

З моменту виходу першого судна вдалося експортувати понад 9 млн тонн продовольства, з них більш ніж 5 млн тонн — до країн Африки та Азії. В рамках Всесвітньої Продовольчої Програми під егідою ООН до країн, що перебувають на межі голоду, було відправлено 190 тис. тонн української пшениці.

У суботу, 29 жовтня, Росія поінформувала Спільний координаційний центр у Стамбулі про односторонній вихід із Чорноморської зернової ініціативи, аргументувавши цей крок атакою дронів на Севастопольську бухту, під час якої були пошкоджені кораблі чорноморського флоту РФ.

Вранці у суботу у Севастопольській бухті сталися кілька вибухів. Міністерство оборони Росії стверджує, що атаку здійснили нібито українські безпілотники, які «незначно пошкодили» морський тральщик «Іван Голубєц» та бонове загородження бухти Південна.

На початку жовтня Росія надіслала генеральному секретарю ООН Антоніу Гутеррешу перелік вимог і заявила, що може вийти з угоди про зерновий коридор, якщо вони не будуть виконані. Міністр закордонних справ України Дмитро Кулеба назвав це «голодними іграми».

Наприкінці липня представники України, Туреччини та ООН підписали у Стамбулі Ініціативу щодо безпечного транспортування зерна та продуктів харчування з українських портів, яка покликана частково розблокувати українські морські порти Одеса, Чорноморськ і «Південний» для експорту зерна та добрив. Аналогічну угоду ООН та Туреччина підписали з Росією. Угоди діятимуть протягом трьох місяців із можливістю продовження.

Перше завантажене судно в рамках Ініціативи вийшло з Одеського порту 1 серпня. Перше судно під завантаження зайшло до порту Чорноморськ 7 серпня і залишило порт 13 серпня.

 




З портів Великої Одеси відправлено понад 350 тис. тонн продовольства у понеділок


З морських портів Одеса, Чорноморськ та «Південний» у понеділок, 31 жовтня, вийшли 12 суден з 354,5 тис. тонн агропродукції до країн Африки, Азії та Європи. Про це повідомила прес-служба Міністерства інфраструктури.

Серед них балкер Ikaria Angel (прапор — Панама) з українською пшеницею для Ефіопії, яка знаходиться на межі голоду. Це сьоме судно, зафрахтоване в рамках Всесвітньою продовольчою програмою (World Food Programme — WFP) ООН.

Разом з тим, прохід до українських портів під завантаження дозволений 4 суднам, які напередодні пройшли інспекцію СКЦ за участі всіх сторін, включаючи представників Росії.

Згідно з пропозицією Об’єднаного Координаційного Центру (СКЦ) представники ООН та Туреччини передбачають у понеділок роботу 10 інспекційних груп для перевірки 40 суден. Така пропозиція була прийнята представниками України. Представників Росії було поінформовано.

Наразі представники ООН та Туреччини ведуть перемовини з делегацією Росії та продовжують шукати рішення для повноцінної реалізації «Зернової ініціативи», поінформували в МІУ.

Раніше міністерство повідомляло, що рух 218 суден фактично заблоковано через призупинення Росією участі в Ініціативі щодо безпечного транспортування зерна та продуктів харчування. У МІУ нагадали також, що фактична блокада зернового коридору з боку Росії розпочалася ще у вересні. Це проявлялось у штучному затягуванні та зменшенні кількості інспекцій, що призвело до створення черги у 176 суден з 2,1 млн агропродукції на борту.

З моменту виходу першого судна вдалося експортувати понад 9 млн тонн продовольства, з них більш ніж 5 млн тонн — до країн Африки та Азії. В рамках Всесвітньої Продовольчої Програми під егідою ООН до країн, що перебувають на межі голоду, було відправлено 190 тис. тонн української пшениці.

У суботу, 29 жовтня, Росія поінформувала Спільний координаційний центр у Стамбулі про односторонній вихід із Чорноморської зернової ініціативи, аргументувавши цей крок атакою дронів на Севастопольську бухту, під час якої були пошкоджені кораблі чорноморського флоту РФ.

Вранці у суботу у Севастопольській бухті сталися кілька вибухів. Міністерство оборони Росії стверджує, що атаку здійснили нібито українські безпілотники, які «незначно пошкодили» морський тральщик «Іван Голубєц» та бонове загородження бухти Південна.

На початку жовтня Росія надіслала генеральному секретарю ООН Антоніу Гутеррешу перелік вимог і заявила, що може вийти з угоди про зерновий коридор, якщо вони не будуть виконані. Міністр закордонних справ України Дмитро Кулеба назвав це «голодними іграми».

Наприкінці липня представники України, Туреччини та ООН підписали у Стамбулі Ініціативу щодо безпечного транспортування зерна та продуктів харчування з українських портів, яка покликана частково розблокувати українські морські порти Одеса, Чорноморськ і «Південний» для експорту зерна та добрив. Аналогічну угоду ООН та Туреччина підписали з Росією. Угоди діятимуть протягом трьох місяців із можливістю продовження.

Перше завантажене судно в рамках Ініціативи вийшло з Одеського порту 1 серпня. Перше судно під завантаження зайшло до порту Чорноморськ 7 серпня і залишило порт 13 серпня.