Привітання Асоціації портів України «Укрпорт» із Днем залізничника


Асоціація портів України “Укрпорт” вітає Директора регіональної філії “Одеська залізниця” АТ “Укрзалізниця” С.С. НІКУЛІНА і всіх, хто пов’язав свою долю із залізницею, з професійним святом – Днем залізничника!

Висловлюємо щиру вдячність за сумлінну працю, відповідальність та відданість своїй справі. Від щирого серця бажаємо миру, доброго здоров’я, благополуччя, великих досягнень у професійній діяльності та виконання найважливіших завдань військового періоду! Все буде Україна!

 З вдячністю

Президент Асоціації портів України “УКРПОРТ”,

Народний депутат України 1994-2014 рр.,

Академік Транспортної Академії України,

Заслужений працівник транспорту України

Ю.Б. Крук

 

Генеральний директор Асоціації портів України «Укрпорт»,

Академік Транспортної Академії  України, к.т.н.,

Почесний працівник морського та річкового транспорту,

Почесний працівник транспорту України

О. С. Леснік




У Києві обговорять перспективи «зернового коридора» та контейнеризації вантажів


У Києві 23-24 листопада в рамках експозиції NEW PORT 2022 проходитиме конференція, присвячена усім «гарячим» питанням, які постали перед вантажоперевізниками в умовах повномасштабної війни в Україні.  

Київ, Україна

www.newportua.com

Організатор: Інформаційний сервіс Ukrvantage.com

Місце проведення:

Торгово-промислова палата України

м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33.

Експозиція NEW PORT 2022 орієнтована на потреби розвитку портової інфраструктури та розширення доступу українських вантажовідправників до морського транспорту. В рамках заходу проводимо огляд пропускної здатності терміналів, проєктів модернізації та будівництва портової інфраструктури, що наразі є питанням національної та економічної безпеки України.

  • термінальні комплекси
  • вантажо-розвантажувальна техніка
  • портова інфраструктура та сервіс

Аудиторія заходу:

  • представники Міністерства інфраструктури України, Адміністрації морських портів України, АТ «Укрзалізниця» та інших держпідприємств, пов’язаних із портовою галуззю;
  • керівники морських і річкових портів, приватних перевантажувальних терміналів;
  • інвестиційні компанії, вантажовласники, трейдери, логісти.

Стати експонентом

Ділова програма NEW PORT 2022

Тривала блокада українських портів змусила вантажовідправників шукати залізничне сполучення з морськими терміналами в країнах ЄС. Обговорюємо розширення логістичних можливостей українських виробників.

Конференція «Український експорт — як отримати вихід до моря?» передбачає розгляд нових логістичних маршрутів за нових геополітичних умов, оцінку вантажопотоків та пропускної спроможності терміналів, проєкти модернізації або будівництва інфраструктури та рухомого складу, оптимізацію витрат вантажовласників задля швидкого відновлення та розвитку промислового потенціалу країни.

Отримати безкоштовний квиток

Середа, 23 листопада

Сесія 1.

Роль України на логістичній карті Європи за нових геополітичних умов

Зміна вантажопотоків та потреби адаптації ланцюгів поставок. Планування міжнародних перевезень як альтернативи експорту з українських портів.

Перспективи розвитку «Зернової ініціативи» – подовження термінів та розширення номенклатури експортних вантажів.

Партнерство Укрзалізниці з DB та PKP і формування нових транспортних маршрутів.

Інфраструктурні проєкти Укрзалізниці у коридорі схід-захід: з’єднання євроколією української залізничної мережі з Польщею, Румунією. Польська залізнична ланка між Україною та балтійськими країнами.

Можливості збільшення пропускної спроможності прикордонних залізничних переходів.

Інвестиції у термінали та логістичні центри на західних кордонах України.

Сесія 2.

Вантажопотоки

Ринок зерна та олії — як Україні залишитися серед світових лідерів з постачання продовольства?

Вантажі ГМК – чи є можливості збільшення експорту?

Перспективи контейнеризації вантажів.

Транспортна складова експорту — оптимізація витрат вантажовласника.

Четвер 24 листопада

Сесія 1.

Морські порти як ключова ланка логістичних ланцюгів

Українські порти — вразливість та потенціал експорту через порти Великої Одеси та порти Дунаю.

Відвантаження української продукції через альтернативні порти Чорноморського регіону (Румунія, Болгарія, Молдова) та їх значення для української логістики.

Доступність Балтійських портів для українських вантажів – Польща, Литва, Латвія, Німеччина.

Вихід до Адріатичного моря – проєкти Хорватії, Чорногорії, Угорщини.

Сесія 2.

Рухомий склад, візки, ремонт та обслуговування техніки

Особливі вимоги до рухомого складу для залізничних перевезень у ЄС.

Виробництво рухомого складу, що відповідає стандартам ЄС.

Програма Укрзалізниці з будівництва вагонів та збільшення тягового рухомого складу.

Питання технічної незалежності українського вагонобудування від рф.

Забезпечення українських вагонів візками для колії 1435 мм.

Виробництво комплектуючих та деталей для вагонів в Україні.

За більш детальною інформацією звертайтеся:

Дмитро Кожевніков

d.kozhevnikov@ukrvantage.com

+38 067 255 00 57

 




Німецька залізнична компанія Deutsche Bahn не може повністю задіяти свої потужності для експорту українського зерна через прикордонну бюрократію Євросоюзу


Німецька залізнична компанія Deutsche Bahn не може повністю задіяти свої потужності для експорту українського зерна через прикордонну бюрократію Євросоюзу. Про це заявив речник компанії, пише «Європейська правда».

Ми могли б їздити навіть більше, якби проходження прикордонних процедур на зовнішньому кордоні ЄС було швидшим”, — зазначив представник компанії.

За його словами, необхідно розширити інфраструктуру та прискорити прикордонні процеси на зовнішніх кордонах ЄС.

На нашу думку, централізована координація — стратегічна та операційна — дозволить перевозити більші обсяги вантажів залізницею”, — додав речник.

Попит на транспортні потужності дуже великий, продовжив він: «Ми їздимо так, як можемо».

Deutsche Bahn Cargo з дочірніми компаніями у Польщі та Румунії щодня відправляє кілька ешелонів з українським зерном у різні морські порти.

У травні Deutsche Bahn заявила, що планує активніше підтримувати Україну в експорті зерна.

 




Зерновий коридор: відвантаження подолало позначку 10 млн тонн


В рамках реалізації Ініціативи про безпечне транспортування зерна та продуктів харчування морські порти Одеса, Чорноморськ та «Південний» відправили 430 суден, які експортували 10 млн тонн української агропродукції до 43 країн в Азії, Африці та Європі. Про це повідомила прес-служба Міністерства інфраструктури.

Як зазначали раніше, в жовтні обсяги експорту могли б бути вищими на 30-40% якби Росія штучно не блокувала інспекції в Босфорі”, — зауважили в МІУ.

У четвер, 3 листопада, порти Великої Одеси відправили сім суден із 290 тис. тонн агропродукції для країн Азії та Європи. Серед них — Esentepe (прапор — Маршаллові острови) з 29 тис. тонн насіння соняшника до Оману та Key Knight (прапор — Ліберія) з 67 тис. тонн кукурудзи для Китаю.

2 листопада роботу зернового коридору, що забезпечує постачання агропродукції з українських портів у Чорному морі, було повністю відновлено після повернення до угоди Росії.

Минулого тижня Росія поінформувала Спільний координаційний центр у Стамбулі про односторонній вихід із Чорноморської зернової ініціативи, аргументувавши цей крок атакою дронів на Севастопольську бухту, під час якої були пошкоджені кораблі чорноморського флоту РФ. В ООН вважають безпідставним це рішення Росії та закликають російське керівництво припинити використовувати продовольство й загрозу глобального голоду як зброю.

31 жовтня рух зерновим коридором у Чорному морі відновився у тимчасовому режимі, без участі Росії.

На початку жовтня Росія надіслала генеральному секретарю ООН Антоніу Гутеррешу перелік вимог і заявила, що може вийти з угоди про зерновий коридор, якщо вони не будуть виконані. Міністр закордонних справ України Дмитро Кулеба назвав це «голодними іграми».

Наприкінці липня представники України, Туреччини та ООН підписали у Стамбулі Ініціативу щодо безпечного транспортування зерна та продуктів харчування з українських портів, яка покликана частково розблокувати українські морські порти Одеса, Чорноморськ і «Південний» для експорту зерна та добрив. Аналогічну угоду ООН та Туреччина підписали з Росією. Угоди діятимуть протягом трьох місяців із можливістю продовження.

Перше завантажене судно в рамках Ініціативи вийшло з Одеського порту 1 серпня. Перше судно під завантаження зайшло до порту Чорноморськ 7 серпня і залишило порт 13 серпня.

Deutsche Bahn поскаржилася на європейську бюрократію при експорті українського зерна

 

 




Maersk ліквідує російську «дочку» з контейнерних перевезень


Данська транспортно-логістична група Maersk ухвалила рішення про ліквідацію російської дочірньої компанії ТОВ «Маерск». Про це повідомляє «Інтерфакс-Україна».

Вимоги кредиторів цієї компанії можуть бути заявлені протягом двох місяців із моменту опублікування оголошення в журналі «Вісник державної реєстрації».

За даними ЄДРЮО на 2 листопада, 100% статутного капіталу ТОВ «Маерск» належить засновнику — данській Maersk Line Agency Holding A/S (підрозділ Maersk із морських контейнерних перевезень).

ТОВ «Маерск» (Санкт-Петербург) було зареєстровано шляхом реорганізації ЗАТ «Маерск» у 2014 році. Виторг компанії з РСБУ в 2021 році становив 845,9 млн рублів.

Як повідомлялося, данська транспортно-логістична компанія A.P. Moeller-Maersk A/S на тлі розв’язаної РФ повномасштабної війни проти України заявила у березні про припинення роботи в Росії та повідомила російським клієнтам про старт згортання бізнес-активності компанії в РФ.

Через APM Terminals (APMT, термінальна «дочка») Maersk володів 30,75% акцій у найбільшому операторі контейнерних терміналів у РФ Global Ports, у вересні група компаній «Дело» закрила угоду з купівлі у APMT частки в Global Ports.

Процес продажу залишку російських активів триває, повідомив Maersk у звіті компанії за підсумками третього кварталу 2022 року в четвер.

За даними звітності, у третьому кварталі 2022 року виторг Maersk зріс порівняно з аналогічним показником минулого року на 37%, до $22,77 млрд, чистий прибуток у липні-вересні становив $8,88 млрд проти $5,44 млрд роком раніше.