Олександр Кубраков: Україна може зупинити смерті від голоду в світі.


Росіяни вбивають людей в усьому світі. Вбивають в Україні, вбивають на територіях інших країн, вбивають навіть на територіях інших континентів, використовуючи голод як зброю.

Вони так вже робили. У 1932-33 роках загинули від штучно створеного голоду від 4 до 10 мільйонів людей. Зараз, за даними Організації Обʼєднаних Націй впритул підійшли до голодної смерті 70 мільйонів людей в Африці та Азії.

Україна може зупинити смерті від голоду в світі. Президент Володимир Зеленський запропонував рішення. Гуманітарна програма «Grain from Ukraine» полягає у прямих закупівлях розвинутими країнами українського зерна та передача його до країн, що страждають найбільше. Координацію реалізації Програми забезпечує Керівник Офісу Президента Андрій Єрмак.

Уже вчора до Ефіопії вирушило перше судно з 27 тисячами тонн української продовольчої пшениці. Цього обсягу вистачить на рік для майже 100 тисяч людей. Партнерами виступив Уряд Німеччини та Всесвітня Продовольча Програма під егідою ООН.

Ця програма не може бути обмежена часовими рамками. Адже Україна – ключовий експортер агропродукції в світі. Так завжди було і так є. До слова, ми споживаємо лише чверть від того врожаю, що збираємо. Системні прямі закупки дадуть можливість українським аграріям планувати посівну та збирання врожаю, забронювати потужності для зберігання та обробки зернових.

Гуманітарна програма «Grain from Ukraine» – це прямі валютні надходження до українського бюджету, збереження робочих місць та заробітних плат. Врешті, підтримка обороноздатності країни.

Союзники допомагають Україні боротися з російською агресією, Україна допомагає світу боротися з голодом. Коли ООН та Туреччина заявили, що готові протидіяти світовому дефіциту продовольства, зʼявилася «Ініціатива щодо безпечного експорту продовольства з українських портів». З серпня експортовано більше 10 мільйонів тонн.

Тепер разом з усім цивілізованим світом ми можемо доставити допомогу тим, хто потребує її найбільше.

#GrainfromUkraine




Юрій Васьков: За ініціативи Володимира Зеленського Україна запропонувала світу гуманітарну програму #GrainFromUkraine


70 млн людей на межі голоду – це наслідки, які світ вже сьогодні відчуває на собі від повномасштабного російського вторгнення в Україну.

І справа в тому, що світовий ринок не гнучкий і замінити українську агропродукцію неможливо навіть в далекій перспективі. Тож наразі критично не просто втримати поточні обсяги експорту, а й збільшити його. Як би важко не було Україні сьогодні, ми здатні запобігти голоду.

За ініціативи Володимира Зеленського Україна запропонувала світу гуманітарну програму #GrainFromUkraine. Її суть в закупівлі розвинутими країнами українського зерна для тих країн Африки та Азіі, які вже сьогодні не мають достатньо їжі.

Координацію реалізації Програми забезпечує Керівник офісу Президента України Андрій Єрмак.

До кінця весни 2023 щонайменше 5 млн людей отримають українське зерно. Звісно

такі обсяги можливо забезпечити лише через морські шляхи. Розраховуємо, що українські порти будуть відправляти в рамках Програми до 10 суден щомісяця.

Сьогодні з порту Одеси йде караваном перше судно з 27 тис. тонн гуманітарноі пшениці від України для Ефіопії. Партнерами виступив уряд Німеччини та Всевітня продовольча програма ООН.

Завдяки зусиллям Туреччини та ООН працює «зернова ініціатива» і світ за 120 днів отримав майже 11 млн. тонн українського продовольства. Але такі ініціативи не мають бути обмежені ані в часі, а ні в логістичних шляхах, а ні в обсягах, коли мова йде про життя. Ми робимо все можливе, щоб світ швидко та в потрібних обсягах отримував українську агропродукцію.

Відео прес-центр ОК «Південь».

https://www.facebook.com/




Україна пропонує зробити Зернову угоду безстроковою


Президент України на саміті G20 заявив, що Чорноморська зернова ініціатива заслуговує на безстрокове подовження. Також угоду планують розширити на Миколаївські порти.

Україна здатна наростити експорт «зерновим коридором» ще на мільйони тонн щомісяця. Про це заявив Президент України Володимир Зеленський на саміті G20. Для цього голова держави пропонує розширити зернову ініціативу на порти Миколаїв та «Ольвія».

«Я вважаю, що наша експортна зернова ініціатива заслуговує на безстрокове подовження – незалежно від того, коли закінчиться війна. Право на їжу – це фундаментальне право кожної людини у світі. Україна з липня експортувала більше 10 мільйонів тонн продовольства морським шляхом», – підкреслив Володимир Зеленський.

Також він закликав усі країни-лідери G-19 приєднатись до ініціативи «Grain From Ukraine», яку започаткували нещодавно. За його словами, перше судно Nord Vind, на борту якого 27 тис. тонн пшениці, виходить в Ефіопію. Цьогоріч Україна може експортувати 45 млн тонн продовольства.

Як раніше повідомляв USM, президент Туреччини Реджеп Таїп Ердоган заявив, що для всіх сторін «було б правильним рішенням продовжити угоду про експорт зерна», яка закінчується 19 листопада.

 




Генасамблея ООН ухвалила проєкт резолюції про репарації Україні


У понеділок, 14 листопада, Генеральна асамблея ООН ухвалила проєкт резолюції про створення механізму відшкодування збитків Україні, спричинених військовою агресією рФ.

94 країни проголосували «за», 14 — «проти», утримались — 73. Очікувано, серед країн, що проголосували проти, — росія, Білорусь, Китай, Іран, Сирія та Еритрея.

Резолюція передбачає призначення росії репарацій на користь України. Також документ містить визнання державами ООН необхідності створення міжнародного механізму відшкодування збитків, заподіяних Україні внаслідок війни росії, і рекомендації країнам щодо створення міжнародного реєстру збитків.

За словами постійного представника України при ООН Сергія Кислиці, резолюція є «проголошенням того, що рФ має бути притягнута до відповідальності за порушення міжнародного права в Україні».

Попри те, що резолюція має рекомендаційний характер, цей документ може стати юридичною основою для створення механізму примусового стягнення репарацій. Ухвалення документа може прискорити дії західних країн з виділення на відновлення України заморожених російських активів на суму не менш, ніж $300 млрд.




Адміністрація судноплавства


106 сесія Комітету з безпеки на морі Міжнародної морської організації (ІМО), робота якої тривала з 02 до 11 листопада 2022 року в гібридному форматі в м. Лондон, схвалила пропозицію України із внесення змін до існуючих систем розподілу руху «Підходи до портів Одеса та Іллічівськ» і «Між портами Одеса та Іллічівськ» шляхом поєднання їх у єдину систему розподілу руху «Підходи до портів Чорноморськ, Одеса та Південний».

Робоча група, яку очолював Голова Адміністрації судноплавства Віталій Кіндратів, у складі працівників Адміністрації судноплавства та фахівців ДУ «Держгідрографії» виконала завдання з перегляду системи установлення шляхів руху суден.

«Ухвалені Міжнародною морською організацією зміни вдосконалюють систему установлених шляхів руху суден у північно-західній частині Чорного моря, приводять систему шляхів, що функціонувала на національному рівні, у відповідність до системи установлених шляхів, прийнятих ІМО та запроваджених на міжнародному рівні, тим самим довершуючи кропітку роботу спеціалістів Держгідрографії та Адміністрації судноплавства з перегляду систем установлення шляхів руху суден, виконану впродовж останніх декількох років» – прокоментував Віталій Кіндратів.

Фундаментальну командну роботу Адміністрації судноплавства та ДУ «Держгідрографія» з покращення безпеки мореплавства в північно-західній акваторії Чорного моря було розпочато ще задовго до повномасштабного вторгнення рф на територію нашої держави в лютому 2022 року. Проте, розвиток подій у морському регіоні держави, зокрема інтенсифікація експорту продовольства з України «зерновим коридором» та майбутній економічний потенціал України як прибережної держави, наочно демонструють актуальність і значимість прийняття пропозиції України для післявоєнної відбудови України, її портової інфраструктури та розвитку морського судноплавства.

Варто знати:

Ухвалена ІМО пропозиція вносить окремі зміни до існуючих частин системи розподілу руху (СРР) з метою підвищення рівня безпеки судноплавства та усунення розбіжностей між СРР, що діяли на національному рівні, та СРР, прийнятою IMO в 1981 році. Зміни також оновлюють такі дані, як система координат WGS 84, назва СРР, нумерація та назви частин СРР, назви деяких портів, морські навігаційні карти.

Оновлена СРР встановлює найбезпечніші маршрути в найглибших водах для суден, що прямують до та з українських портів Чорноморськ, Одеса, Південний, а також у напрямку Миколаївського та Херсонського портів. СРР спроектовано таким чином, щоб спростити схеми руху транспортних потоків у зонах сходження/розходження та у найоптимальніший спосіб організувати рух суден, що заходять/виходять із трьох портів – Чорноморськ, Одеса та Південний.

Ухвалені зміни також враховують рекомендації щодо установлення шляхів руху суден, надані Консультативною місією ІМО, яка відвідала Україну в 2019 році за результатами обов’язкового аудиту України ІМО.

Зміни до СРР «Підходи до портів Чорноморськ, Одеса та Південний» будуть уведені в дію через шість місяців з моменту їх прийняття Комітетом з безпеки на морі ІМО, тобто з 01 червня 2023 року

Адміністрація судноплавства спільно з Держгідрографією і надалі виконуватиме роботу з оцінки та перегляду системи установлення шляхів руху суден, адже прийнята Міністерством інфраструктури України Процедура передбачає безперервний регулярний процес оцінки ефективності та перегляду установлених шляхів руху суден у територіальному морі та виключній (морській) економічній зоні України для постійного моніторингу та виявлення всіх факторів, що можуть впливати на безпеку мореплавства та виконання коригувальних дій для їх усунення шляхом удосконалення установлених шляхів руху суден у водах України.

Державна установа “Держгідрографія”

Міністерство інфраструктури України

International Maritime Organization – IMO