Привітання  В.В. ІВАНЮКА


Асоціація портів України «Укрпорт» вітає із Днем народження Василя Володимировича ІВАНЮКА — Генерального директора ТОВ “ЮГЄВРОТРАК”, Радника Президента УСПП,Голову Профспілки працівників Миколаївського морського торговельного порту,(2017р.), Начальника Миколаївської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України», (2013—2015рр.),Начальника ДП «Миколаївський морський торговельний порт»( 2010—2013 рр.), Начальник ВСП «Портопункт Очаків»  ДП «Миколаївський морський торговельний порт», (2008—2010 рр.), Помічник начальника порту з зовнішньоекономічної діяльності ДП «Миколаївський морський торговельний порт»(2007—2008 рр.), Начальника ДП «Херсонський морський торговельний порт» (2005—2006 рр.), Начальника ДП «Дніпро — Бузький морський порт» (2000—2005рр.), Технічного директора, комерційного директор    ТОВ “Судноремонтний завод «Тритон», м. Одеса(1996—2000 рр.).

 




Понад 70 суден чекають дозволу на заходження до портів Великої Одеси


У рамках «зернової ініціативи» у понеділок, 21 листопада, з українських портів вийшли три судна з агропродукцією, і 76 суден очікували дозволу на проходження зерновим коридором у напрямку України. Про це повідомив речник Одеської обласної військової адміністрації Сергій Братчук в ефірі «Радіо Свобода». 

У понеділок три судна залишили українські порти. Вони перевозять 90 428 тонн зерна та іншого продовольства в рамках Чорноморської зернової ініціативи”, — сказав Братчук.

При цьому він додав, що до українських портів прямують три суховантажі, які в понеділок пройшли морським гуманітарним коридором.

76 суден очікують дозволу на заходження до портів України, а також 33 завантажені суховантажі готуються до огляду в турецьких територіальних водах, щоб вирушити далі до пунктів призначення”, — повідомив речник ОВА.

Наприкінці липня представники України, Туреччини та ООН підписали у Стамбулі Ініціативу щодо безпечного транспортування зерна та продуктів харчування з українських портів, яка покликана частково розблокувати українські морські порти Одеса, Чорноморськ і «Південний» для експорту зерна та добрив. Аналогічну угоду ООН та Туреччина підписали з Росією.

Перше завантажене судно в рамках Ініціативи вийшло з Одеського порту 1 серпня. Перше судно під завантаження зайшло до порту Чорноморськ 7 серпня і залишило порт 13 серпня.

На зустрічі у Стамбулі у листопаді погоджено продовження дії Ініціативи з безпечного транспортування агропродукції через Чорне море під егідою ООН ще на 120 днів — до середини березня 2023 року.

 




Зерновим коридором експортовано майже 12 млн тонн агропродукції — Мінагропрод


За понад три місяці дії Ініціативи про безпечне транспортування зерна та продуктів харчування з українських портів у Чорному морі експортовано майже 12 млн тонн агропродукції. Про це повідомила прес-служба Міністерства аграрної політики та продовольства.

Зазначається, що найбільше зерновим коридором було експортовано пшениці, кукурудзи та ріпаку.

За словами заступника міністра аграрної політики та продовольства Маркіяна Дмитрасевича, у межах «зернової іціативи» близько половини від загального обсягу зерна експортується до країн Африки та Азії.

Він також наголосив на необхідності розширення кількості українських портів, залучених в експорті агропродукції.

Нам важливо не лише збільшувати географію портів, а й зробити зернові коридори постійними, чи продовжити їх дію хоча б на рік. Що дало б можливість нашим аграріям, а також світовому продовольчому ринку мати певні орієнтири щодо планування своєї роботи”, — сказав Дмитрасевич.

Заступник міністра додав, що наразі проблем зі зберіганням зерна в Україні немає. Попри пошкодження елеваторів та об’єктів інфраструктури аграрного сектору завдяки підтримці Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (ФАО) та міжнародних донорів аграріїв забезпечили засобами тимчасового зберігання зерна.

Наприкінці липня представники України, Туреччини та ООН підписали у Стамбулі Ініціативу щодо безпечного транспортування зерна та продуктів харчування з українських портів, яка покликана частково розблокувати українські морські порти Одеса, Чорноморськ і «Південний» для експорту зерна та добрив. Аналогічну угоду ООН та Туреччина підписали з Росією.

Перше завантажене судно в рамках Ініціативи вийшло з Одеського порту 1 серпня. Перше судно під завантаження зайшло до порту Чорноморськ 7 серпня і залишило порт 13 серпня.

На зустрічі у Стамбулі у листопаді погоджено продовження дії Ініціативи з безпечного транспортування агропродукції через Чорне море під егідою ООН ще на 120 днів — до середини березня 2023 року.

 




Капітан ще одного російського балкера отримав підозру через вивезення краденого українського зерна


Служба безпеки України (СБУ) повідомила про підозру капітану судна «Капітан Корчін» під російським прапором, яке брало участь у незаконному перевезенні окупантами українського зерна з Криму до третіх країн.

Як повідомляє прес-служба Офісу генпрокурора, підозрюваному інкриміновано порушення порядку в’їзду на тимчасово окуповану територію півострова та виїзду з неї (ч. 2 ст. 332-1 КК України).

За даними слідства, громадянин Росії, який є капітаном судна під російським прапором, здійснив три незаконні заходи та виходи з закритого Севастопольського морського торговельного порту. Підозрюваний забезпечував завантаження судна зерном, яке окупанти незаконно вивезли з тимчасово окупованих територій України.

Усвідомлюючи протиправність своїх дій, капітан періодично вимикав Автоматичну ідентифікаційну систему (AIS). Також він вносив до неї фіктивні відомості щодо курсу судна, яке прямувало нібито в порти РФ, а не в закриті морські порти окупованого Криму”, — інформує слідство.

У жовтні СБУ повідомила про підозру генеральному директору російської судноплавної компанії «Крейн Марін Контрактор», якій належать судна «Матрос Позиніч», «Міхаіл Нєнашев» та «Матрос Кошка», залучені Росією до вивезення краденого українського зерна.

У вересні було повідомлено про підозру капітанам суден «Матрос Кошка» і «Амур-2501» під російським прапором. Крім того, на початку вересня Шевченківський районний суд Києва заочно наклав арешт на шість російських суден, що використовуються Росією для перевезення викраденого окупантами українського зерна. Йдеться про «Амур-2501», «Олександр Грін», «М. Андреєв», «Федір», «Св. Констянтин» та «Капітан Корчін». Арешт накладено в рамках кримінального провадження за фактами порушення порядку в’їзду на тимчасово окуповану територію (ч. 2 ст. 332-1 Кримінального кодексу).

Раніше в рамках цього провадження вже було накладено арешти на інші судна-порушники — «Матрос Кошка», «Матрос Позиніч», «Міхаіл Нєнашев» під російським прапором і сирійське судно Finikia, а також повідомлено про підозру капітанам російських суден «Матрос Позиніч» та «Міхаіл Нєнашев». за ч. 2 ст. 332-1 КК України.