Участь Президента Асоціації портів України «Укрпорт» Ю.Б.Крука в розширеному засіданні Антикризової ради громадських організацій промисловців, підприємців та роботодавців України


23 грудня 2022 року відбулось  розширене засідання Антикризової ради громадських організацій промисловців, підприємців та роботодавців, Правління УСПП за участю представників Офісу Президента, Верховної Ради, Кабінету Міністрів України, НБУ, профспілок, НАН України, органів місцевого самоврядування та експертів, присвячене розгляду підсумків 2022 року, діяльності національної економіки в умовах широкомасштабної агресії росії проти України.

Асоціацію портів України “Укрпорт” представляв Президент Асоціації, член Антикризової Ради Ю.Б.Крук.

На засіданні були обумовлені поточні питання взаємодії структурованих об’єднань та організацій підприємців, промисловців та роботодавців з органами державної влади, міжнародними партнерами з пошуку шляхів розв’язання визначених проблем та реалізації завдань із забезпечення економічного розвитку країни з урахуванням потреб воєнного стану та відновлення України від наслідків війни.

В засіданні взяли участь члени Антикризової ради громадських організацій України, члени Правління та керівники РВ УСПП, організацій (об’єднань) роботодавців України, галузевих асоціацій, представники органів державної влади, керівники громадських організацій, бізнесу, наукових інституцій, експерти і представники ЗМІ.

Засідання відбулось у форматі відеоконференції на базі платформи Zoom.

 Прес-служба Асоціації портів України «Укрпорт»

 




О.Щипцов іде з посади керівника «Держгідрографії»


Олександр Щипцов оголосив про закінчення перебування на посаді начальника Державної установи (ДУ) «Держгідрографія».

Наразі маю оголосити факт закінчення мого перебування на посаді керівника ДУ «Держгідрографія». Весь термін мого перебування на посаді був непростим, це специфіка напрямку, однак останній рік, у зв’язку з війною в країні, був особливо напруженим та виснажливим. Беручи до уваги усі складнощі та негаразди, я був щасливим керувати колегами-професіоналами, людьми високих моральних якостей. Впевнений, що співпраця з новим керівництвом буде для вас цікавою та продуктивною”, — написав він у Facebook, звертаючись до колег.

Хто буде виконувати обов’язки керівника «Держгідрографії» після звільнення Щипцова — наразі невідомо.

У грудні 2021 року Адміністрація судноплавства за рішенням суду поновила Олександра Щипцова на посаді начальника ДУ «Держгідрографія». До цього він очолював підприємство з квітня 2018 року до лютого 2020 року.

ДУ «Держгідрографія» — науково-виробничий комплекс, що спеціалізується на науково-технічній діяльності у сфері навігації, гідрографії та океанографії, забезпечує виконання міжнародних зобов’язань України щодо навігаційно-гідрографічного забезпечення мореплавства. Належить до сфери управління Адміністрації судноплавства.




В Адміністрації судноплавства буде новий голова


Кабінет міністрів на засіданні у п’ятницю, 23 грудня, призначив Євгенія Ігнатенка головою Державної служби морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства (Адміністрації судноплавства). Про це повідомив представник уряду у Верховній Раді Тарас Мельничук.

Одночасно Кабмін звільнив Віталія Кіндратіва, який очолював Адміністрацію судноплавства з серпня 2021 року.

Євгеній Ігнатенко обіймав посаду комерційного директора ТОВ «Грейн-Трансшипмент», до цього — директора судноплавної компанії «Нібулон». З 2020 року є депутатом Миколаївської облради VIII скликання від партії «Слуга народу». Після початку російського військового вторгнення до України мобілізувався до лав ЗСУ.

У квітні 2022 року колишня Державна служба морського та річкового транспорту (Морська адміністрація) після проведеної урядом оптимізації отримала нову назву — Державна служба морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства (Адміністрація судноплавства). Відомство реалізує державну політику у сфері морського та річкового транспорту, торговельного мореплавства, судноплавства на внутрішніх водних шляхах, навігаційно-гідрографічного забезпечення мореплавства, а також у сфері безпеки на морському та річковому транспорті (крім сфери безпеки мореплавства суден флоту рибної галузі).

У серпні 2021 року Адміністрацію за підсумками проведеного кадрового конкурсу очолив Віталій Кіндратів. У жовтні 2021 року на посаду заступника голови Морської адміністрації було призначено Анатолія Іванкевича, заступника голови Морської адміністрації з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій та цифровізації — Віктора Вишньова. У серпні 2022 року першою заступницею голови Адміністрації судноплавства призначено Юлію Ворону.

Адміністрація судноплавства створена рішенням Кабміну 6 вересня 2017 року як центральний орган виконавчої влади, діяльність якого спрямовується та координується урядом через міністра інфраструктури. Відомство реалізує державну політику у сфері морського та річкового транспорту, торговельного мореплавства, судноплавства на внутрішніх водних шляхах, навігаційно-гідрографічного забезпечення мореплавства, а також у сфері безпеки на морському та річковому транспорті (крім сфери безпеки мореплавства суден флоту рибної галузі).

 




IKEA розвозитиме товари паризьким клієнтам річковим транспортом


IKEA уклала партнерську угоду з логістичною компанією Box2Home для доставки своїм паризьким клієнтам додому замовлені товари по річці Сена.

Як повідомила прес-служба IKEA, для цієї мети буде використовуватися річкове судно та електромобілі. Тим самим компанія-рітейлер має намір зробити свій внесок у скорочення викидів вуглецю в столиці Франції.

Фінансову та логістичну підтримку проекту надала влада регіону Іль-де-Франс у рамках ширшої програми з подальшого використання судноплавних шляхів у Франції.

Нове рішення дозволяє доставляти весь асортимент продукції IKEA річковим транспортом до Парижа. Це призведе до скорочення у п’ять разів викидів CO2 в атмосферу порівняно з доставкою автомобільним транспортом, вважають у компанії.

За чотири роки схему доставки товарів планується розширити за рахунок доступу з центрального транзитного складу IKEA до гавані Ліме (департамент Івелін), яку відкриють у 2026 році.

IKEA France також розраховує, що завдяки впровадженню нової послуги рітейлер зможе запропонувати більше слотів для доставки товарів додому клієнтам.




Танкер Держрибагентства передали в бербоут-чартер через «Prozorro.Продажі»


Танкер «Таманський» (прапор — Україна) судновласника ДП «Сервіс», що належить до сфери управління Держрибагентства, передано в бербоут-чартер на п’ятирічний термін за результатами аукціону в електронній системі «Prozorro.Продажі». Про це повідомила прес-служба міністерства аграрної політики та продовольства.

Договір з переможцем електронних торгів — ТОВ «Юридична компанія «Ессаймент» підписано у понеділок, 19 грудня. Відповідно до умов бербоут-чартеру місячна ставка за фрахт становить $14,3 тис. (близько 530 тис. грн за поточним курсом).

Порівняно з попередніми договорами фрахтування ефективність управління державним майном зростає в рази. Адже відтепер усі витрати, пов’язані з експлуатацією та ремонтами судна, окрім часткової компенсації першого ремонту, покладено на фрахтувальника, чого раніше не відбувалось взагалі. Важливо, що даною умовою договору повністю зруйновано можливу корупційну складову та нівельовано можливість зловживання фрахтувальника та судновласника при узгодженні та проведенні компенсацій за будь-які ремонти та інші експлуатаційні витрати”, — наголосили в Мінагропроді.

На весь час фрахтування забезпечено постійне перебування судна під дією Регістру судноплавства України та право плавання виключно під прапором України.

Танкер «Таманський» (ІМО: 8727044) побудований в Русе (Болгарія) у 1985 році. Призначення судна — нафтоналивне/хімовоз. Довжина — 73,2 метра, ширина — 14 метрів, осадка — 5,3 метра. Дедвейт — 3,079 тис. тонн. Порт приписки — «Південний». Судно потребує докового ремонту.

Київське ТОВ «Юридична компанія «Ессаймент» було єдиним учасником аукціону, що відбувся наприкінці листопада. Воно запропонувало вартість бербоут-чартеру 6,266 млн грн — на 1 млн грн більше за стартову ціну.

Держрибагентство оголосило про пошук нового фрахтувальника серед українських або іноземних компаній на прозорих та вигідних для країни засадах для підвищення ефективності і дохідності від використання державного майна. Адже танкер перебував в бербоут-чартері у ТОВ «Нафто-газовий центр безпеки та навчання», але через порушення умов договору бербоут-чартеру з боку фрахтувальника, ДП «Сервіс» розірвало цей договір в односторонньому порядку.