Найєм очолить новостворене Агентство відновлення та розвитку інфраструктури


Мустафа Найєм, який до цього обіймав посаду заступника міністра розвитку громад, територій та інфраструктури, очолить новостворене Агентство відновлення та розвитку інфраструктури. Таке рішення ухвалив Кабінет міністрів на засіданні у п’ятницю, 27 січня, повідомила прес-служба МІУ.

За словами віце-прем’єра з відновлення — міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Олександра Кубракова, фактично Найєм очолить один з найважливіших напрямків роботи у рамках стратегічного плану повоєнної відбудови.

Ключові задачі, які поставлені перед керівником Агентства — запуск фактичної роботи з першими об’єктами відновлення, відпрацювання механізму взаємодії з донорами — урядами країн, міжнародними фінансовими інституціями, неурядовими організаціями, а також координація запитів від регіонів щодо пріоритетних проєктів відновлення”, — наголосив Кубраков.

Він додав, що Агентство відновлення продовжує шукати найкращих експертів у галузі будівництва та архітектури, менеджменту, зокрема серед профільних неурядових і громадських організацій.

Ми розуміємо, що одне з головних питань, яке ставить суспільство, — прозорість та підзвітність процесів відновлення. Можу сказати, що впродовж найближчих двох місяців в системі Агентства має запрацювати антикорупційний офіс у центрі та регіонах”, — резюмував Кубраков.

Мустафа Найєм працював в команді Міністерства інфраструктури, а згодом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури із серпня 2021 року. Сферою його відповідальності було дорожнє господарство, автомобільні перевезення, безпека на транспорті, розвиток прикордонної інфраструктури та сервісів для водіїв. У період з листопада 2019 року до квітня 2021 року він працював заступником гендиректора концерну «Укроборонпром», поки його посаду не скоротили. У 2014-2019 роках був депутатом Верховної Ради від Блоку Петра Порошенка, а перед тим багато років працював журналістом.

В середині січня Кабінет міністрів об’єднав Державне агентство інфраструктурних проєктів та Державне агентство автомобільних доріг («Укравтодор»), створивши на їх базі новий орган — Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури. Попередній керівник «Укравтодору» Євген Кузькін залишається працювати на посаді заступника голови Агентства відновлення.




В УДП розслідують крадіжки насіння соняшника на теплоході


Камери відеоспостереження на одному з теплоходів УДП зафіксували факт крадіжки насіння соняшника.

В Українському Дунайському пароплавстві проводять службове розслідування щодо крадіжки насіння соняшнику. Про злочин стало відомо завдяки камерам спостереження на теплоході, повідомив Гендиректор УДП Дмитро Москаленко.

Встановили, що у злочині приймали участь члени команди. Їм допомагали не деякі співробітники УДП, які мають відповідати за безпеку підприємства та антикорупційні заходи.

«Направив у Ізмаїльську прокуратуру чергову порцію матеріалів. Замовчувати цей ганебний випадок не збираємося. Керівництво УДП буде максимально сприяти слідству», — зазначив Дмитро Москаленко.




Євгеній Ігнатенко. Перший місяць на посаді


Друзі!

Перший місяць на посаді – готовий поділитись з вами напрацюваннями.

Раніше вже зазначав, що разом зі всією командою Адміністрації судноплавства працюємо над реформуванням системи дипломування та підготовки моряків. Пропозиції змін до чинних нормативно-правових актів ми вже передали на розгляд до Мінінфраструктури.

Поспілкувався з фахівцями морської галузі, які прагнуть долучитись до змін – разом сформували бачення щодо складу ДККМ, в яку ввійдуть працівники Адміністрації. З колегами та партнерами працюємо над технічною стороною реалізації змін до процедури дипломування моряків.

Перезавантажуємо роботу нашого контакт-центру аби зробити комунікацію з морською спільнотою простою та результативною для обох сторін. Оновлений контакт-центр вже запущений в тестовому режимі.

Разом з командою проаналізували кадровий потенціал Адміністрації судноплавства, ухвалив перші рішення – далі-більше!

Хочу й надалі втілювати в життя все задумане, сподіваюсь моя команда та вся морська спільнота мене в цьому підтримають.

 




Олександр Кубраков: інспектори Міноборони, Державного департаменту США та USAID у Києві


Цього тижня у ході аудиту американської допомоги у Києві перебували інспектори Міноборони, Державного департаменту США та USAID (Office of Inspector General).

Під час зустрічі обговорили механізми та процедури прозорості та підзвітності використання коштів та допомоги, яку Україна отримує для відновлення та повоєнної відбудови.

Кілька тижнів тому Кабміном ухвалено рішення про створення Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України. На порядку денному – опрацювання механізму координації та підзвітності донорської допомоги, зокрема і через імплементацію процедур закупівель міжнародних фінансових інституцій.




Зерновий коридор: відправки упали до антирекорду


Через штучне блокування роботи зернового коридору російськими представниками в СКЦ кількість виходів суден із портів Великої Одеси наприкінці січня скоротилася до рекордно низького рівня. Про це повідомила прес-служба Міністерства аграрної політики та продовольства.

Упродовж січня кількість виходів суден із українських портів трималася на рівні 2,7 — тобто в середньому це було по 2-3 судна на день. Це фактично вважався один із найнижчих показників за всі місяці існування «зернової ініціативи». Він зумовлений штучним блокуванням роботи зернового коридору з боку російських інспекторів. Однак за останні дні, станом на кінець січня, ситуація погіршується, і добова кількість суден впала до 2,5. Це антирекордний показник”, — вказала прес-служба.

Середній тоннаж відправок на одному судні у січні зберігся на рівні 37 тис. тонн, що є найкращим показником за час роботи зернового коридору.

Але на загальну кількість відправок у січні це позитивно не вплинуло. Так, коридором за перший місяць нового року виїхало лише 2,4 млн тонн збіжжя, тоді як у вересні та жовтні це було понад 4 млн тонн”, — наголосили у міністерстві.

Пшениці у січні відправлено 540 тис. тонн, з них до Африки — 61 тис. тонн.

Станом на 26 січня в рамках зернової ініціативи порти Великої Одеси відправили 675 суден із вантажем в 18,4 млн тонн агропродукції. У тому числі до Африки відправлено 2,3 млн тонн, Азії — 5,1 млн тонн, Європи — 7,5 млн тонн, Близького Сходу — 3,4 млн тонн.

З жовтня 2022 року українські порти вимушені працювати менше ніж на половину своєї потужності, а обсяги недопостачання зернових на світовий ринок оцінюються у 2-3 млн тонн щомісяця. При цьому у Босфорі в черзі на інспекцію стоять понад 100 суден. Середній час очікування — від 2 до 5 тижнів, в результаті трейдери і судновласники зазнають збитків понад $20 тис. за кожен день простою.

Наприкінці липня представники України, Туреччини та ООН підписали у Стамбулі Ініціативу щодо безпечного транспортування зерна та продуктів харчування з українських портів, яка покликана частково розблокувати українські морські порти Одеса, Чорноморськ і «Південний» для експорту зерна та добрив. Аналогічну угоду ООН та Туреччина підписали з Росією. Перше завантажене судно в рамках Ініціативи вийшло з Одеського порту 1 серпня.

На зустрічі у Стамбулі у листопаді погоджено продовження дії Ініціативи з безпечного транспортування агропродукції через Чорне море під егідою ООН ще на 120 днів — до середини березня 2023 року.

«Зернова ініціатива» дозволила розблокувати порти Великої Одеси, які до війни на 80% були воротами для агроекспорту, підтримати українських аграріїв, збільшити надходження валютної виручки в Україну, стабілізувати світові ціни на продовольство та запобігти суттєвому погіршенню гуманітарної ситуації в державах, які знаходяться на межі голоду, зокрема Ефіопії, Сомалі, Афганістану.