Рені Ізмаіл Усть-Дунайск Білгород-Дністровский Іллічівськ Одесса Южний Миколаїв Октябрьск Херсон Євпатория Севастополь Ялта Феодосія Керчь Бердянськ Маріуполь Скадовськ

ЧЛЕНИ АСОЦЇАЦЇЇ

КОРПОРАТИВНІ НОВИНИ

ПАРТНЕРИ

СПІВДРУЖНІСТЬ

ОФІЦІЙНІ САЙТИ

Погода
9°
рвані хмари
humidity: 78%
wind: 3m/s SW
H 9 • L 9
11°
Sat
11°
Sun
10°
Mon
11°
Tue
12°
Wed
image_pdfimage_print

Данська транспортно-логістична група A.P. MoellerMaersk AS за результатами 2022 року продемонструвала найкращі фінансові результати за всю свою історію і зафіксувала рекордний прибуток. Про це повідомила прес-служба Maersk.

Як свідчить звітність групи, виручка у 2022 році збільшилася проти попереднього року на 32% — до $81,5 млрд, показник EBITDA — на 53,2%, до $36,8 млрд. Операційний прибуток зріс на 56,9% — до $30,9 млрд, чистий прибуток — на 62,6%, до $29,3 млрд.

Безпрецедентні фінансові результати стали наслідком добрих показників роботи всіх підрозділів у ненормальних ринкових умовах у першій половині року. У міру того, як затори розсмоктувалися, а споживчий попит знижувався, що призвело до скорочення товарних запасів у всіх сегментах, наприкінці року, як і очікувалося, розпочалася нормалізація ринку морських перевезень”, — зазначається у звіті.

Всі бізнеси групи (Ocean, Logistics & Services, Terminals і Towage & Maritime Services) продемонстрували зростання фінансових показників.

Зокрема, дивізіон Ocean збільшив виручку на 33,3% — до $64,3 млрд. Показник EBITDA зріс на 57,6% — до $33,8 млрд, операційний прибуток — на 62,3%, до $29,1 млрд. Зростанню сприяли високі фрахтові ставки та високий попит, особливо у першій половині року.

Обсяг перевезень у 2022 році скоротився на 8,9% — до 23,9 млн TEU, що в Maersk пояснюють зниженням попиту, особливо на трейді Азія—Європа та транстихоокеанському напрямі. Також скоротилися обсяги на Центральну Америку та західне узбережжя Південної Америки, а також внутрішньоєвропейські перевезення (останні — головним чином через вихід лінії з Росії).

У сегменті Logistics & Services виручка за підсумками 2022 року збільшилася на 46,7% — до $14,4 млрд, EBITDA — на 35,8%, до $1,4 млрд, операційний прибуток — на 52,5%, до $814 млн. Особливо суттєве зростання, відзначають у групі, відбулося у складському бізнесі, активи якого збільшилися з придбанням LF Logistics, що оперує 198 складами загальною площею 3,1 млн квадратних метрів. У результаті сумарна площа складських приміщень зросла більш ніж удвічі до 7,1 млн квадратних метрів.

У сегменті Terminals операційний прибуток з поправкою на вихід із бізнесу в Росії досяг за підсумками року рекордного показника — $1,2 млрд, чому сприяли зростання обсягів та збільшення доходів від зберігання контейнерів у зв’язку із заторами. Операційний прибуток, відображений у звітності, скоротився на 29,1% — до $832 млн. Виручка зросла на 9,3% — до $4,4 млрд, показник EBITDA — на 5,5% до $1,5 млрд.

У сегменті Towage & Maritime Services виручка виросла на 10,1% — до $2,3 млрд, EBITDA — на 3,7%, до $369 млн, операційний прибуток — у 18 разів, до $307 млн.

2023 рік A.P. Moller—Maersk очікує закрити з показником EBITDA близько 8-11 млрд, операційним прибутком $2-5 млрд і вільним грошовим потоком не менше $2 млрд. Такий прогноз будується на тому, що до кінця першого півріччя товарні запаси будуть скориговані, що призведе до більш збалансованого попиту. Очікується, що темпи зростання ВВП у 2023 році будуть невисокими, а динаміка ринку морських контейнерних перевезень буде у межах від -2,5% до +0,5%. A.P. Moller—Maersk розраховує, що темпи зростання групи відповідатимуть ринковим.

У березні 2022 року Maersk оголосила про повне припинення діяльності та продаж активів у Росії у світлі російської агресії проти України.

У вересні компанія остаточно позбулася 30,75% акцій російського портового оператора Global Ports, який управляє шістьма терміналами в Росії та двома у Фінляндії, а в листопаді — ухвалила рішення про ліквідацію російської дочірньої компанії з контейнерних перевезень.

Голова ради директорів компанії Джим Хагеманн Снабе сказав в інтерв’ю агентству Bloomberg, що рішення A.P. Moller—Maersk піти з Росії у зв’язку з війною проти України обійдеться дорого, але є правильним як з морального, так і фінансового погляду.

A.P. Moller—Maersk є найбільшою міжнародною групою компаній, які працюють у більш ніж 130 країнах світу. Чисельність співробітників групи — близько 105 тис. осіб. До групи входить найбільший лінійний контейнерний перевізник Maersk Line. Група здійснює свою діяльність у різних бізнес-сегментах: морських контейнерних перевезеннях, логістиці, а також у нафтогазовій галузі.

A.P. Moller—Maersk має п’ять основних підрозділів: Maersk Line, APM Terminals, Maersk Oil, Maersk Drilling та APM Shipping Services (що об’єднує чотири бізнес-підрозділи Maersk Supply Service, Svitzer, Maersk Tankers та Damco).

З 1 січня 2023 року новим генеральним директором A.P. Moller—Maersk AS став Вінсент Клерк. На цій посаді він змінив Сорена Скоу, який вийшов на пенсію.

 


ДНІ НАРОДЖЕННЯ

АКТУАЛЬНО

Офiцiйно

ПОЗИЦІЯ

ОГОЛОШЕННЯ

КАЛЕНДАР

Березень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Лют    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Архіви

Who's Online

59 visitors online now
2 guests, 57 bots, 0 members