Рени Измаил Усть-Дунайск Белгород-Днестровский Ильичевск Одесса Южный Николаев Октябрьск Херсон Евпатория Севастополь Ялта Феодосия Керчь Бердянск Мариуполь Скадовск

Члены ассоциации

Корпоративные новости

Партнеры

Содружество

Официальные сайты

Поздравления

Погода
23°
небольшая облачность
влажность: 49%
ветер: 6m/s ЗСЗ
Ш 23 • Д 23
22°
Чтв
23°
Птн
23°
Сбб
17°
Вск
16°
Пон
image_pdfimage_print

Posco International після кількамісячного простою частково відновила роботу зернового терміналу «Миколаївський комбінат хлібопродуктів» (МКХП) у Миколаївському порту. Про це пише The Korea Herald.

Минулого тижня з термінала МКХП, де зберігається близько 115 тис. тонн пшениці та кукурудзи, було експортовано 2 тис. тонн пшениці. Транспортування зерна здійснювалося автомобільним транспортом, оскільки чорноморські порти заблоковані.

Також у компанії заявили, що планують продовжувати зберігати зерно нового врожаю в Україні, щоб мінімізувати негативний вплив на індустрію, адже липень і серпень є визначальними місяцями для урожаю в Україні.

Крім того, Posco International планує зміцнити свій ланцюжок створення вартості, об’єднавши сільське господарство, зберігання, переробку та транспортування для збільшення своєї присутності на світовому ринку зерна.

Зерновий термінал МКХП планував перевалити 2 млн тонн зернових у 2021-2022 маркетинговому році (МР, липень 2021 — червень 2022).

У лютому 2019 року Posco та українська група «Орексім» уклали договір купівлі-продажу нового зернового терміналу у Миколаївському морському порту. Після закриття угоди частка корейської компанії становила 75%. Корейський інвестор також анонсував плани створення власного парку залізничних вагонів.

«Орексім» збудувала новий термінал на базі ЗАТ «Миколаївський комбінат хлібопродуктів». Потужність одноразового зберігання — понад 140 тис. тонн. Термінал оснащений транспортною галереєю закритого типу для транспортування вантажів на причал №10 Миколаївського порту експлуатаційною потужністю 1 тис. тонн на годину, навантаження на судна здійснюється за допомогою вантажної машини.

Перший контейнерний караван УДП повернеться до Ізмаїльського порту з Констанци

Перший контейнерний караван повинен наприкінці цього тижня прибути по Дунаю до порту Ізмаїл в Одеській області після перевантаження в порту Констанца (Румунія). Про це повідомила прес-служба ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (УДП).

Перший контейнерний караван у складі самохідного судна «Капітан Ширков» та п’яти барж загальною місткістю 300 TEU був сформований в Ізмаїлі наприкінці травня.

На даний час розвантажувальні роботи у Констанці завершені. Караван вже частково (180 TEU) завантажений імпортним вантажем. Сподіваємось в кінці наступного тижня зустрічати наші судна в Ізмаїлі”, — повідомили в УДП.

Поки чорноморські порти України заблоковані російським військовим флотом, судноплавство здійснюється через річку Дунай. В УДП зазначають, що контейнерний напрям — це можливість використовувати флот більш ефективно. Адже каравани з зерном, як правило, змушені здійснювати зворотні переходи в баласті. Водночас контейнерні перевезення можуть бути затребувані як для експортних операцій, так і для імпортних.

Ми починали контейнерні перевезення з невеликих обсягів, у квітні-травні частка експортних вантажів в рази перевищувала імпорт. Але нам вдалось знайти баланс, зацікавити фрахтувальників, сформувати потрібні обсяги вантажу в обох напрямках. Наша ідея сформувати контейнерний караван спрацювала, попит на контейнерні перевезення буде зростати — ми це вже відчуваємо”, — зазначив в.о. генерального директора ПрАТ «УДП» Дмитро Москаленко.

ПрАТ «УДП» здійснює річкові вантажоперевезення по Дунаю та морські вантажоперевезення. До складу вантажного річкового флоту входять 75 самохідних та 245 несамохідних суден. Морський вантажний флот представлений сімома суднами дедвейтом 3,3-4 тис. тонн (шість суховантажів типу «Ізмаїл» та один танкер «Десна»). Основу вантажів складає металургійна сировина, що постачається до придунайських країн. Річковий пасажирський флот компанії представлений теплоходами «Молдавія», «Україна», «Дніпро» та «Волга».

Флот УДП у 2021 році збільшив перевезення вантажів порівняно з 2020 роком на 3,8% — до 1,37 млн тонн. У тому числі, перевезення річковим флотом УДП минулого року зменшилися на 0,9% — до 1,08 млн тонн.

 

 


Дни рождения

АКТУАЛЬНО

Официально

Позиция

Объявления

Календарь

Сентябрь 2022
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Авг    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Архивы

Кто онлайн

17 посетителей онлайн
2 гостей, 15 bots, 0 зарегистрированных